İzleyiciler

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Eve dönüş

3hafta sonra yeniden evimdeyim.Yazlık ortamı,deniz-kum-güneşi,annemin enfes yemekleri,aile dostları ve arkadaşlarla geçirilen güzel zamanlar...hepsi çok güzeldi ama evimi de çok özlemiştim.

İş yerimin bazı işleri,SBS tercihleri,veli görüşmeleri ve bebeğim için doktor kontrolü nedeniyle Adana sıcağına geldim:şimdi de evden çıkmaya korkuyorum:)İşlerimi bitirip,bebeğimin odasının son düzenlemelerini yapıp,eşimin yurtdışı seyahatı sırasında yeniden yazlığa kaçmayı düşünüyorum.Sıcak ve nemin max.da olduğu bu şehir yazın yaşanılacak gibi değil.

Tatil sonrası klasiği valiz içindekileri yıkama,ütüleme,yerleştirme,takı-tokaları düzenleme işleri bu kez daha kolay olacak gibi.Tekrar döndüğümde kullanacağım çoğu eşyayı yazlıkta bıraktım.

Bu yaz havuza girmemeyi tercih edip(sitenin havuzu hergün kontrol edilsede mikrop kaparım korkumu yenemedim,denizde yüzdüm),güneşten kaçıp,şezlongda dinlendim bol bol.
Tatil fotoğraflarının olmazsa olmazı ayak-şezlong-havuz fotosunun en komiği benden olsun dedim:malum ayaklarım tombikliği ortada:)

10 yorum:

  1. vallahi ben bu halimle dayanamıyorum sen nasıl dayanacaksın.hamileler 10 kat daha fazla hissedermiş sıcaklığı Allah yardım etsin.biz yazlığa geldik ama adana daha mı iyiydi karar veremedim çünkü burasıda berbat.duru isilik oldu kaşlarına kadar.havuz deniz gözüm görmüyor hiç adım bile atmak istemiyorum gündüz dışarıya.Hamilelikte zor evet sıcak ama çocuk doğduğunda daha zor hem onun peşinde koşmaktan hemde sıcaktan bunalmasına çözüm aramaktan.Adana mersin güzel ama dediğin gibi yazın değil:))sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım çok zor bu sıcağa dayanmak.şuan klimalı odadan diğerine geçmek bile istemiyorum.çevremdekilere normal geldiği anlarda bile bana daha sıcak geliyor.Yazlık bu yaz ilk kez bu kadar sıcak.Benim dışımda da herkes aynı fikirde.Duru o minicik haliyle nasıl dayanıyor.Yazın Adana tatil edilmeli,bu şehir terkedilmeli valla:)

    YanıtlaSil
  3. adana kadar olmasada ankarada felaket sıcak , Allah kolaylık versin :) bende tatile gidiiip ayaklarımı çekeyim diye gün sayıyorumm <3

    sevgiler sequin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da akşamlar kurtarıcı,burada oda yok maalesef:(Gönlünce bir tatil diliyorum;)

      Sil
  4. Tatile kısa bir mola en azından adana mersin arası pek bişey değil. Benim içinde tatil bayramda başlıyor. Eşim denize girmemi istemiyor mikrop kaparmışım bişey olur diye umarım kandırabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denize girmenin sakıncası yok hatta yüzmenin faydası var,havuz mikroplu olabilir ama deniz için daha güvenli diye düşünyorum.Doktorumda aynı fikirde.Sende doktoruna sor,eşinide götür doktora:)izin verdiğini duyduğunda içi rahat eder;)

      Sil
  5. ne guzel tekrar donecek olman ohh..ayrıca tombık ayak degıl onlar anne ayagı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla canım ya,tekrar dönüp biraz daha yüzmek iyi gelecek.Anne ayağı ama kocamanından:))

      Sil
  6. Hamilelik heycanını takip ediyorum, bir yandan da bu son fotolara bakıp bakıp dalıyorum. Özledim mersini son iki haftamız. Hazirandan beri tıkılıp kaldık Ankara'ya, az kaldı deniz, kum, güneşe kavuşmaya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler heyecanıma ortak olduğnuz için.Hemen kavuşursunuz inşallah.deniz kum güneşe;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...