İzleyiciler

6 Temmuz 2012 Cuma

Düğün kombini

Hamileyken düğünlerde 'ne giysem' sorusu daha zor cevaplanıyor sanırım.Kuzenimin düğünü olunca ayrı özenmek istedim.

Son zamanlarda göbeğimle poz veren kişi sayısında artış var:)Bebeğim düğün sırasında şarkılara eşlik edip fazla kıpırdayınca onu sakinleştirmek teyzesine düştü.(Sırt dekoltemde fiyonk aşkımı unutmadım)

Robadan bol kesim elbiseler normalden daha tombik gösteriyor yada bana öyle geliyor:)

Saç konusunda her zamanki gibi kuaförüme gidip ne giyeceğimi söyledim ve modeli ona bıraktım.

Adanalılar için;
Mekan:Midas Life
Kır düğünü düşünenler bir uğrasın derim.Mekanın manzarası,organizasyonu gayet başarılı.

14 yorum:

  1. Canım benim, maşallah size :)

    YanıtlaSil
  2. kuzeninizle benziyorsunuzzzz... :)

    YanıtlaSil
  3. Saçlarınız çok güzel olmuş Hangi kuaföre gidiyosunuz acaba? Bende Adana'Da yasşıyorum fakat kendime göre bi kuaför bulamadım? sevgiler.. Gizem

    YanıtlaSil
  4. Maşallah canım ne kadar güzel olmuşsun :) Bebeğin dünyaya gelip biraz büyüyünce "wayy bee annem beni karnında taşırken bile bakımlı ve güzelmiş" diyecek kesin :)

    YanıtlaSil
  5. elbise çok şeker :) çok tatlı bir hamile olmuşsunuz :)))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba:) Gerçekten çok şık olmuşsun :) Blogumda Simay Bülbül tasarımıhediye ediyorum :) Çekilişime beklerim :)
    http://www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel olmuşsun maşallah subhanallah sana Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah=)

    YanıtlaSil
  8. Allahım yarabbim :) gerçekten çok güzel olmuşsun kocaman maşallah sana:) bayıldık annemle :)

    YanıtlaSil
  9. Canım çok tatlı olmuşsun,güzel anne...kardeşimde adanada yaşıyor,incirlikte görevli,gelinimiz öğretmen,belki birgün karşılaşırız...Ayrıca hamileyken saç boyamayı yasaklıyor doktorlar,sanırım seninki bitkisel boya değil mi?sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. hamilelik sana çok yakışıyooo

    YanıtlaSil
  11. YORUMLARA TOPLU CEVAP YAZMAKTAN HOŞLANMASAMDA ŞUANDA YAZLIKTA İNTERNET YAVAŞLIĞINDAN DOLAYI BU SEFERLİK BÖYLE YAPIYORUM.
    çOK TEŞEKKÜR EDERİM;)

    SAÇLARIM İÇİN T.ÖZAL BULVARINDAKİ ABDULLAH KUAFÖRE GİDYORUM(TURGUT YAPIYOR SAÇIMI)(GİZEM)
    BOYAYI AZ YAPTIRIYORUM,DOKTORUMUN İZNİ VAR;)SAĞOL CANIM(TATESAL)

    YanıtlaSil
  12. http://enoughisenough-sweet.blogspot.com/

    BEKLERİM.

    YanıtlaSil
  13. sekerımmmm cok tatlı olmsuunn evet evet bak oglusuna sımdıden ragbet var masallah :)) robadan fazla gosterse ne olur kı sen cok guzelsınn annesın

    YanıtlaSil
  14. Hamileyken kendini salmayan, şıklığından ödün vermeyen bayanlara büyük sempati duyuyorum. Kıyafetiniz rengiyle, saçınızla, makyajınızla ideal görünüyor. İnşallah ben de sizin gibi genç ve cıvıl cıvıl görünen bir anne olurum :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...