İzleyiciler

2 Temmuz 2012 Pazartesi

Beyaz elbise

Geçen hafta kuzenimin kınası vardı.Artık tam bir hamile modunda olduğum kıyafetlerimden de belli oluyor.Güzel bir mutluluk hissi veriyor.Sıkıntım ise karnıma dokunmak isteyen ve dokunduğunda bebeğimden hareket bekleyenler.(Bu özel sürecin güzelliklerini herkesle paylaşmak istemiyorum,özellikle çok meraklı ve samimiyetsiz kişiler benden uzak olsun istiyorum)

Hamileliğimden önce aldığım elbiselerin bir kısmı robadan bol kesim.Bu elbisede onlardan biri.Daha önce ne zaman giymeye niyetlensem 'hamile gibi duruyorum' diye giyinmekten vazgeçmiştim,şimdi ise bu günleri değerlendirip elbisemi hayırlamış oldum.Ayaklarımın şişliğine önlem olsun,rahat edeyim diye düz ama süslü papiler tercih ettim.




 Her zamanki gibi kardeşim yanımda:
 Kuzenimiz Didem'in kınasından bizde yaktık(Kınayı hiç sevmesemde çok sevdiklerimin kınasından yakıyorum.Bu kına bugüne kadar yaktığım 3.kına)
 Kınayı kalp şeklinde yakmak hoşuma gidiyor.Mumlar,çerezler tüllerle süslenmişti çok beğendim.


Kardeşimin elbise:Mango,Papi:Steve Madden(sanırım)
Benim elbise:çok önce almıştım burada var,Papi:Bambi

10 yorum:

  1. çok yakışmış beyazlar, ne iyi olmuş ya, hamile gibi durduğumuz kıyafetleri saklamak lazım, ilerde böyle zamanlarda joker olur :) bende çok yakınlarımın kınasını yakarım, kokusunu çok severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mersii;)evet canım bu tarz kıyafetlerim çok varmış şimdi farkediyorum,faydalanıyorum.sende sakla:))

      Sil
  2. oncelıkle kuzenıne mutluluklar dılerım ne kadar yakısmöıs beyaz elbısen :)))) hamıle gobusu de sahane:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzenim adına teşekkür ederim.canım mersiii;)

      Sil
  3. Çok yakışmış beyazlar tatlım,küçük beyde o fiyonkun altından gülümsüyor olmalı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.beyimiz çok hareketliydi,sanırım sesler onu biraz hareketlendirdi:))

      Sil
  4. elbise cidden çok yakışmış, kombin de çok hoş... kuzeninize mutluluklar...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel olmuşsun canım maşallah diyorum. Hamilelik gerçekten başka bir güzellik katıyor, ışıl ışılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Hamilelikle daha güzelleştiğimi söyleyenler var:))biraz şımarsamda hoşuma gidiyor;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...