İzleyiciler

12 Temmuz 2012 Perşembe

Bebek hakları:)


Bebeğimin hazırlıklarını tatil öncesi biraz hızlandırıp içimi rahatlattım.İlk 3ay giyeceklerini,kullanacaklarımızı tamamladım diyebilirim.(Her işimde olduğu gibi önceden planlamasam yerimde duramıyorum:alışkanlık)

Odasının dolabı,etejeri,yatağı takım halinde anneannesi tarafından aylar önce alındı,yatağı kuruldu,beyimize özel yatak,yorgan,yastık yaptırıldı.Tatil dönüşü odasının boyası,dolapların kurulumu,perde seçimi ve sonrasında bence en keyifli kısım;minicik kıayfetlerini yıkayıp-ütüleyip dolabına yerleştirmek kaldı.

Odasının mobilyaları krem rengi(beyaz ve krem arasında kararsız kalmıştım,annem-babam sürpriz yapıp takımın siparişini verince kararsızlığım sonlandı)perde,halı ve sepetlerle odayı renklendirmeyi düşünüyorum.Bugün rüyamda perde seçme kısmını görünce+bebeğim tekmeleri ile beni uyandırınca bloguma oğlumla ilgili yazı yazmak istedim.

O'na aldığımız minicik cicilerden birini daha ekledim görsele.Biraz şirin biraz korkutucu haklarını hatırladım:)

15 yorum:

  1. Ama çooookk şekeerr:D:D:D sağlıklı bir şekilde doğar,kucağına alırsın bebeğini:)

    YanıtlaSil
  2. o bebeğin bir gülüşü o haklarına değer de artar bile valla :)

    YanıtlaSil
  3. Eylüş'e hamileyken okumuştum bunu çok beğenmiştim=))Zeyno'mu büyütürken zaten bildiğim bir çok detay yüzüme çarpınca vay be demiştim unutmuşum ben bunları;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)benim ilk tecrübem olacak kısmetse ama tatlı-acı gerçeklerin farkındayım:))

      Sil
  4. Hadi bakalım tatlım bebişkonun odasını merakla bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende heyecanla tamamlayacağım günü iple çekiyorum;)sağol canım

      Sil
  5. bende aldım aynısından Atatürk caddesinden :)
    haklar biraz korkutucu ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yapmışsın.korkutucu ama tatlı haklar:))

      Sil
  6. Valla istediklerini sonuna kadar yaptırıyorlar:))
    Annelik asla "asla" dememek galiba:))

    YanıtlaSil
  7. canım sen gelmeyınce bende unutuyorum bak okuma lısteme gıttım kımlerı atlıyorum dıye hopp senı gordum..hazırlıklar tamam demek masallah sıze :)) yerım onun badısını ben..saglık ve huzrla mıs gıbı tatıler..bende 5.5. aylıkken tatıle gıtmıstım en cok ıstedıgım seydı ve oyle denk geldı dıye nasıl mutlu olmustum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yazlıkta internet hızım çok düşük,o nedenle blogları çok gezemiyorum;)sağol balım.

      Sil
  8. Cok tatli bu ya=)))

    Bu arada bizim evdede gelenler var gelinimiz ve kiz kardeslerim hamile ister istemez boyle yazilar cok ilgimi cekiyor artik=D

    Oda'nin bitis halini cok merak ediyorum, inshAllah hersey tam istedigin gibi olur canim=)))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...