İzleyiciler

24 Temmuz 2012 Salı

Bebeğimin minik hisleri ve teyzesi


Çabuk bronzlaşırım ve uzun süre bronzluğumu korurum,o nedenle 5'ten sonra güneşlenip yavaş yavaş bronzlaşmayı tercih ederim.Hamilelikle birlikte güneş lekelerine önlem olması için bol koruyucu sürüp genelde 5,5-6'da çıkıyorum evden.

İlginçlik ben denize girdiğimde başlıyor:son günlerde kıpır kıpır olan bebeğim denize girdiğim andan itibaren hiç kıpırdamıyor.Sanırım sesler ona değişik ulaşıyor.Kremlenmeye başladığımda bile hareketleri azalıyor,denize gideceğimizi hissediyor,farklılaşıyor.
Çok tuhaf değilmi?minicik haliyle bunları hissetmesi,tepki vermesi...

Tarifi zor olan bu mükemmel duyguları dilerim isteyen herkes yaşar.Ben annelikten ve sorumluluğundan çok korkan,uzuun süre düşünüp karar veren biri olarak bebeğim için dua ederken bu hissi yaşamak isteyenlere de dua ediyorum.


 
 Kardeşim ilgili bir teyze:)beni bir dk yalnız bırakmıyor.


12 yorum:

  1. maşallah çok güzel bi hamilesin tatlım... bebekte suyu sevcek demekki :) teyzesi de çok ttalı maşşalah size:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.dilerim bebiş suyu sever çünkü annesi bayılır:))öpüldün

      Sil
  2. ay canımmmm harıksınn o kadar guzelsınkı suan annelk ıste..krem surunce benımkıde durrdu oylece yuzunce hele cok hosuna gıderdı..sesler onlara bızım duydugumzun cokcok katı olarak gıdıyormus o yuzden usg yapılırken rahatsız olurlarmıs o seslerden radyofrekansların..harıkaaa yaaa..masalah sana canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıım mersi.annelik mutluluğu yüze yansıyor zaman zaman...
      seslerin farklı gittiği kesin,bizim bücür çok uysallaşıyor denizde.
      sevgiler

      Sil
  3. Ouww bu ne fistiklik, bu ne guzellik tatlim, plajda da ayri bir siksin ;)) Maasallah diyelim tu tu tu tuuu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Teşekkürler balım.Plajda da süsümüz eksik olmamalı dimi;)mucksss

      Sil
  4. maşallah sana :) ve tabi kardeşine :) teyze anne yarısıdır ,çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.evet sanırım çok şanslıyım,hep şükrediyorum;)

      Sil
  5. çantalar yakıyor ama :))) çok şekersiniz!!

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...