İzleyiciler

14 Haziran 2012 Perşembe

Pastel'in mis kokulu ojeleri

Birçok blogda rastlamışsınızdır eminim.İlk gördüğümde hemen edinmeliyim dediğim ürünlerdendi.
Öğretmenlerin özellikle benim gibi sürekli özel derste olanların kişisel bakımına her daim ekstra özen göstermesi gerek diye düşünüyorum.(Meslek farketmeden her insan için kişisel bakım şart ama öğretmenlikte çok daha dikkat gerekiyor bence)

Giyimi-takıları,makyajı,saçı,elleri,kokusu...hepsi dozunda olmalı bir öğretmenin.El bakımı ise atlanmaması gereken detaylardan.

İş günlerinde genelde french yada mat ve açık renk ojeleri tercih ediyorum;ellerimi çok kullanan biriyim;)
Haftasonu yada özel günlerde ise mat kırmızı ojelerden vazgeçemiyorum o ayrı...

Lafı çok uzattım ama az önce manikürümü yapıp frenchlerimi tazeledim ve bu defa Pastel'in Hindistan cevizi kokulu ojesini kullandım,şuan ki güzel hissi paylaşmadan geçmek istemedim.Harika bir koku odayı sardı.

 Tarçın ve hindistan cevizi kokusunu seviyorum bu nedenle ilk denemelerde bu iki kokuyu kullandım,sıra seriyi tamamlayıp tüm yaz kokulu ojeler sürmekte;)

Sür,kurut ve kokla!

8 yorum:

  1. bende cok sevdım ama mınıcık ya gıcık :))) hahah bu arada tırnaklaırn ne guzelll masallah guzel anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay vet haklısın miniciik;)teşekkrler canım yıllardır kendi manikürümü kendim yapıyorum:)

      Sil
  2. bende turuncu amıştım,Allahım ellerim sürekli burnumdaydı :) ama hemencik bitti:)
    oğluşun yavaş yavaş kendini gösteriyo,maşallah size :)

    YanıtlaSil
  3. Benimde ellerim burnuma kayıyor:))küçük olması biraz can sıkıcı.oğluş büyüyor:)

    YanıtlaSil
  4. Duruşu çok güzel eminim kokuları da öyledir. Güle güle kullan ben de ilk fırsatta aynılarından alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle öyle,denediğinde vazgeçemiceksin bence;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...