İzleyiciler

4 Haziran 2012 Pazartesi

Oğlum,göbeğim ve ben:)

Merhabalar,
Oğlumun büyümesini merak edenler için bu post!
18.haftaya kadar pek belli olmayan göbüşüm son 2haftada hızla büyüdü,belirginleşti;mağazalarda,marketlerde hamilelerin önceliklerini böylece görmüş oldum:) (Sırasını verenler,tanıtım ürünlerinden zorla tattırmak isteyenler...)

Şükürler olsun sağlığımız yerinde;doğal olarak keyfimizde.
Miniğimin hareketlerini günden güne daha fazla hissetmek,onun için alışveriş yapmak,hayaliyle uyuyup uyanmak günlerimi güzelleştiriyor.

İlk fotoğraf ofiste bunalıp öğle yemeğimizi alıp kaçamak yaptığımız yerden;



Kardeşimin üniv.mezuniyeti için ayakkabı arayışına ortak olmuşken elbise provasını da görmek istedim.

 En yakın arkadaşlarımdan birinin geçen yıl doğumunu kapıda bekleyip bu yıl oğlunun 1.yaş gününü görmek ayrı güzel.Dilerim bizim bücürün de sağlıkla büyüdüğünü görürüz.(Kocişe alıştırma olsun diye Çınar'ı kucağına  verdik:))

Mutlu ve sağlıklı bir hafta diliyorum...

18 yorum:

  1. mutlu haftalar sanada canım, resimler ve göbüşünn çok güzel nazar degmesın masallah...tütütü..

    YanıtlaSil
  2. Saol balım.sana da mutlu haftalar.Çook teşekkürler tatlım;)

    YanıtlaSil
  3. ay ben yeni haberdar oldum. ne kadar güzel görünüyorsun.inşallah çok güzel bir hamilelik geçirirsin. sağ salim kucağına alırsın bebişini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,biraz şiş görünüyorum ama yapacak bişey yok:)haklısın inşallah güzel geçer geri kalan günlerimiz.

      Sil
  4. Erkek bebekde hemen çıkıyor gobiş :) benimde öle olmuştu ama çokta yakışmış sana bide sivri sekilde ilerlicek ozandan zaten direk yolda gören teyzeler kızım erkekli die sormaya başlıyorlar :) kesinlikle dışarıdaki hamilelere olan davranış öncelik takdir ettigim bı durum ve sende tadını çıkar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)basene yayılmadığım için mutluyum.inşallah böyle gider:)hamilelere ilgi alaka pek hoş gerçekten,keyfini sürelim;)

      Sil
  5. Harika gozukuyorsun Cupcake anne ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)mersiiii cupcakebebeke selamlar;)

      Sil
  6. Aayyy maşallah canım :) Erkek adam ilerlemye başlamış.Göbüş çok şeker.Cidden erkekler daha sivri bir göbüş oluyor.Ben maşallah yana doğru yayıldım,göbüş o kadar yok.Bu arada benim ya belli olmuyor ya da dışarıdaki insanlar çok nezaketsiz,hiç öyle itibar göremiyorum :)Öpücükler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Bende zaten basen var biraz daha ene gitmesem iyi olur:)göbüş zaman zaman çok belirginleşiyo.genellemede erkek bebekte sivri göbüş olur diyolar.Seninde yakında belli olur göbeğin ve nezaketsiz tiplerden bile nezaket görüp şaşırırsın emin ol;)Sağlıklı günler canım size de;)öptük sizi.

      Sil
  7. Çok tatlı göbüşün olmuş canım, oğluşun rahat etsin orada ve sağlıkla gelsin kucağına, hayırlı haftalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)evet canım artık saklayamadığım bir göbüşüm var.saol balım.bir kucağıma alayım severiz beraber;)

      Sil
  8. Hamilelik çok yakışmış tatlım, daha da bir güzelleşmiş gördüm seni, maşallah. Birazcık sıkıntılı zamanları olsa da çok güzel bir dönem, tadını çıkar canım, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim,güzelleştiğimi söyleyen birkaç arkadaşım daha var.Erkek bebiş anneyi güzelleştiriyor diyorlar:)Sıkıntılı ama tarifi olmayan güzel hisler yaşatıyor hamilelik.
      Sevgiler...

      Sil
  9. Ah canım ne tatlı bi hamilesin sen yerim seni pek güzelsiniz:)))) maşallah balkaymakta pek güzel:)
    kardeşinde çok güzel olmuş değinmeden geçmeyeyim dedim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.şımardım valla.balkaymak çok şirin.kardeşimse bana hiç benzemiyor tam bir fıstık:)

      Sil
  10. ne tatlı oldun sen oyle masalah sana..bu arada ofıste super yerde sanırım..kardesının elbısesı cok guzelll kardesnde oyle tebrık ederım..oğlusun daha neler yapacak ohooo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok şımardım bu yorumunla:)Ofisim guzel yerde ama bu fotolar ofis yakınından değil kuzum.Kardeşim adına teşekkür ederim.Oğluşum neler yapacak merakla bekliyorum:)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...