İzleyiciler

23 Haziran 2012 Cumartesi

Koton Alışverişi

Hamile giyimde seçenek az ve fiyatlar pahalı diye düşünüyorum.Bu durum çocuk özellikle yeni doğan bebek ürünlerinde de böyle.İnsanlar özeniyor diye bunu sömürü haline getiren firmalardan alışveriş yapmıyorum(Çok gezen çok alışveriş yapan biri zaten ortalama fiyatları öğreniyor)

Koton ürünleri kalitesi,fiyatı,seçenekleri ile hamileliğimde de kurtarıcım olmaya devam ediyor.

Şuan hamileliğimde 23.hafta başındayım.Göbeğim günden güne büyüdüğü için alışveriş yaparken birkaç hafta sonra da giyebilirmiyim hatta doğum sonrasında kullanabilrmiyim diye düşünüp öyle alıyorum alacaklarımı.

İş yerimin çok yakınına Koton mağazası açıldığı için hem şanslı hem şanssızım:)Yeni ürünleri sıkı takipteyim ama frenliyorum kendimi.

Son günlerde aldıklarım hamilelerin de kullanacağı,rahat giyisiler;

İlk cici: Koton Ole Homewear
(Penyesi yumuşacık,pembe çiçekler ve tüllü detaylar ile şuan ev giyimimde gözdem diyebilirim:))
 2.cici:Günlük kullanıma uygun bir elbise(L bedeni kalmadığı için M beden aldım,minik bir mutluluk yaşadım;hala M bedene sığmanın mutluluğu:))

Bel kısmı lastikli hamile pantolonları da Koton'dan!Daha önce hiç rastlamamıştım yada ihtiyacım olmadığından farketmemişim.
Açık renk kot kumaşı incecik,keten hemen esnediği için çok rahat.
Sağlıklı ve mutlu günler...

10 yorum:

  1. twitterdaki aşıyla ilgili soruma cvp verdiğiniz için tşkler içim ferahladı korkutmuşlardı beni.birşey daha sormak istiyorum çatlaklar için siz ne yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim.korkulacak birşey yok gerçekten.Çatlaklar için nemlendirme oranı çok yüksek bir kremle idare ettim bu zamana kadar ama birkaç hafta sonra eczane ürünlerine geçmeyi düşünüyorum.

      Sil
  2. gülben ergenin hamile kıyafetlerini çok severdim ben. ama gerçekten hamile kıyafetleri çok pahalı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet salaş giyiniyordu genelde;)Pahalılıklarına değmiyorlar birde:)

      Sil
  3. iyi günlerde giy tatlım.
    rahat etsin cingifillimizin bebişi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımm.Bebiş rahat etsin diye tüm çabam.;)

      Sil
  4. canım aktarlardan yağ karışımları alabilirsin takviye olarak,ama badem yağı kullanma o tüyleri kıl yapıyor,kaş ve kirpikten belli değilmi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağ karışımını duydum ama gidip sormadım.Bu hafta bir bakıcam.Teşekkürler;)

      Sil
  5. hamilelik kısa süreli bir dönem olduğu ve daha sonra kullanılmayacakları için dediği gibi en mantıklısı uygun fiyatlı ürünleri tercih etmek :) güle güle giy yeni cicilerini hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın,teşekkür ederim sevgiler;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...