İzleyiciler

30 Haziran 2012 Cumartesi

Hamileliğimde24.hafta ve alışveriş

Uzun süredir göbeğimin dahil olduğu bir fotoğraf eklemiyordum.Merakını dile getiren arkadaşlarım oldu.

İşte günden güne büyüyen bebeğim ve ben:
 Alışveriş anında annem,kardeşim,ben farklı ilgi alanlarındayız(artık;))
Kombinlerimiz;Mango,Sandaletim;migros(şu yazımda bahsetmiştim),Kardeşimin babeti;Zara


 C&A'nın organik ürünlerini keşfettim ve bebeğim için super ciciler buldum:




Bu hafta bittiğinde 6.ayımız bitiyor,ilk trimester çok zordu,2.trimester keyifli ve güzel.En zoru 3.trimester diyenler çoğunlukta olsada akışına bırakıp,sağlığımıza dikkat edicem.

Çevrenin ne dediğini ve internette yazılanları ciddiye aldığımda strese giriyorum.Tetanoz aşısı,2li,3lü,4lü testler ve daha birçok konuda yorum yapanları dinleyip kısa süreli telaşlara kapıldım bir süre(Bu konuyu detaylarıyla yazacağım bir post düşünüyorum)Şimdilerde kendi tecrübemi kendim edinmeye,kulaktan dolma bilgilerle kendimi ve bebeğimi üzmemeye karar verdim.A tabi birde babamızı.O da benle beraber stres oluyor,üzülüyor...

Kilo artışımı soranlara not:Bu hafta doktor kontrolmüzde 1kg vermiş göründüm(bol su içmemin etkisi olmuş olabilir)Yani 6ay bitmek üzere ve toplamda aldığım kilo3.Bebeğimin gelişimi ise maşallah gayet iyi.
Dilerim sağlığımız yerinde ve kilomuz böyle kontrolünde devam eder.

20 yorum:

  1. Allah yüzünü görmeyi nasip eder inşallah da onunla da gidersiniz alışverişe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy inşallah.Babası gibi alışveriş sevmeyen bir erkek olursa yandım ben:)

      Sil
  2. maşallahh sana çok tatlısınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,pek mutlu oldum;)

      Sil
  3. 3. trimesterin en zorlayan kısmı benim için gün geçtikçe kuzumu görme heyecanımın artmasıydı. Kulak tıkayıp yaşayarak görmek inan daha heyecan verici. Ben zaten merakından doğum vidyoları falan izleyenlere hep kızıyorum. Her insan farklı yaşar ve acıya dayanma gücü farklıdır. Bu yüzden başkalarının çektiği acılara yada abartılarıyla stres olmaya hiiiiiiç gerek yok. Ben öğle yaptım ve çok ta iyi yapmışım.
    Hamilelik çoooook yakışmış.Maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim bende de tek zorlayan kısım heyecan kısmı olur.Doğum videosu izleyecek gücüm yok valla:)Teşekkür ederim yorumun için.Böyle yorumlara ihtiyacım oluyor zaman zaman.Sağol.

      Sil
  4. canım çok tatlı bir hamilesin bayıldım valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum çok teşekkür ederim sende super bir gelin olmuşsun;)bir ömür mutlu olun inşallah.

      Sil
  5. göbüş çok şeker ama :) evet ilgi alanları değişiyor tabi bu durumlarda mesela bende artık giysi reyonlarına değil mutfak, ev dekorasyonu gibi ürünlerle ilgileniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)büyüyor günden güne.Ev alışverişi de çok keyfli.Ben o aşamayı atlattım:))

      Sil
  6. Ayyy maşallah çok şekersiniz canım.Ne güzel 3 kilocuk mu,benim kilolar aldı başını gidiyor :( Vermek ne kelime bana hep ekleniyor maşallah.Alışveriş en keyifli kısımlarından biri bu sürecin,çok keyifli çoook,aldığın şeyleri sevmesi bile bir güzel :) Güle güle kulansın cicilerini küçük bey. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.Orjinalde ince olmadığım için az kilo almam normalmiş ayrıca çok sevindirici:)Alışveriş sonrası minik cicileri seviyorum tek tek,çok güzel bir mutluluk bu.Size de kocaman öpücükler,sevgiler...

      Sil
  7. Canım çok tatlışınız maşallah :) Sadece 3 kilo alman şahane.Ben şimdiden +2 durumundayım :( 9.haftada olmama rağmen.Önerilerine açığım :) Sağlıkla kavuşursun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa sende bebiş durumu olduğunu bilmiyordum.Hayırlı olsun,sağlıkla gelsin inşallah.Kilo aıımı kişiden kişiye değişiyormuş.Ben normalde balıketli olduğumdan belkide çok fazla almadım şimdiye kadar.Önerim şu;bebeğin ve kendi sağlığın için ne gerekiyorsa ye,sakın kısma.Elbet verilir o kilocuklar.Mevsim super bol meyve-sebze ye,tatlı krizine dondurma ile dur de:))Ben kısmıyorum yediklerimi ama fastfood,cips,kola,çikolata tarzı ürünlerden uzak durmaya çalışıyorum canım çok istediyse azıcık tadıyorum.Genelde çok su içiyorum.Kocaman öptüm,sevgiler...

      Sil
  8. bebişin kıyafetleri organik olucak yani ozaman:))Allah analı babalı büyütsün bende birgün böyle bakacakmıyım acaba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organik olanlarda var olmayanlarda.Ama %100pamuk ürünler,organikler çoğunlukta.Sende birgün böyle olursun emin ol,bende zamanında çok soruyordum böyle soruları kendme:))

      Sil
  9. ay masallahh..karnını gormesem hıc hamılesın dıyemıcektım :) masallah kılo oranın super..sapasaglam saglıklı bı sekılde kucagına alman dılegıyle tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)teşekkürler.kilo oranım böyle giderse çok mutlu olucam.sağol canım;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...