İzleyiciler

27 Haziran 2012 Çarşamba

Haftasonu ve kiraz

Pazar günlerini bazen ev sessizliğinde,rahatlığında,hazırladığımız süslü sofralarda bazen arkadaşlarla kalabalık ortamlarda açık havada geçiriyoruz.

Geçtiğimiz hafta arkadaşlarımızı arayıp kahvaltıya davet edelim derken 'yayladayız biz hadi siz gelin'sonrası kendimizi yolda bulduk.Son dk planı insanı olmasamda zaman zaman hayır diyemediğim sevdiklerim var.

İyiki gitmişiz dedik.Temiz hava,dalından koparılan meyveler,sevdiklerimizle hoş sohbet...

Sıfır makyajla hortlak gibi göründüğümü çok sonra farkettim:)ama pek umursamadım.Hamilelik günlerimi bakımsız geçirmiyorum ama eski takıntılarımdan uzaklaştığımı söyleyebilirim.Makyajsız fotoğraf çektirmem kaprisim bitti.(gereksiz bir kapris olduğunu biliyorum:))


 Yolculuk benim için ayrı bir keyif.Sevdiğim şarkılar fonda,sevdiğim yanımda.
Bana üst dallardan meyve toplama yasağı getirilsede(uzanmamam için) toplanan meyvelere alt dallardan katkım oldu.
Şuan hamileliğimin 23.haftasındayız.Bebeğimin kıpırtıları arttı,hatta minik hareketleri t-shirtm üzerinden bile görünüyor.Sesimi tanıyor,tepki veriyor.(En çok mutlu olduğum anlardan biri;sesimi ve onu sevdiğimi anladığında tepkilerini artırması)Şimdiden söyleyebilirim sanırım bu bebiş tatlı ve meyve seviyor:)

6 yorum:

  1. iyikide gitmişsiniz meyveler süper görünüyor, böyle ortamları çok seviyorum insanın huzur bulmaması keyif almaması mümkün değil, bebeğin ses tanıması, sese tepki vermesi müthiş bi duygu olsa gerek, maşallah size! sevgiler cnm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum böyle ortamlara.Huzur dolup dönüyoruz.Bebeğin her gelişimi super,dilerim sende dilediğin zamanda yaşarsın canım;)

      Sil
  2. canım benim ya Allah nazardan saklasın

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olacak bu bebiş desene...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...