İzleyiciler

6 Haziran 2012 Çarşamba

Evlilik yıldönümümüz(4.♥)

Yıllar ne çabuk geçiyor:dün evlilikte 4.yılımızı geride bıraktık kocacığımla.
Bu yıl ki evlilik yıldönümümüz daha anlamlı,daha heyecanlı geldi bana.Minik bebeğimiz karnımda büyürken,varlığını hissederken herşey daha güzel.


Oğluma hatıra olsun diye erikli foto:)
Bu yıl yediğim eriği hiç bir yıl yemedim,aşerdiğim yicekler arasında1.sırada:)
Kombin fotoğrafını da atlamıyorum şu göbeğimle;)


Elbise;x-side(yeni sezon indiriminden)
Çanta;sosyete pazarı
Papiler;ayakkabı dünyası(sanırım)

Mutlu günler...


25 yorum:

  1. yerim ben sizi çok tatlısınız ikinizde:)daha nice musmutlu yıllara olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler balım benim.İyiki senin gibi bir kardeşim var.muckss;)

      Sil
  2. Sonsuz mutluluklar canım.Allah hep o güzel yüzünü güldürsün.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Amin diyeyim.Sevgiler;)

      Sil
  3. Maşallah canım allah çocularınızla sağlıklı huzurlu yıllar nasip etsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.İnşallah;)

      Sil
  4. Canım, daha nice mutlu yıllar dilerim, bebişinizle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ederim.İnşallah;)

      Sil
  5. musmutlu ask saglık huzur mutluluk dolu yıllara bu aada bende sureklı lımon yoyordumm:)) cok tatlı gorunuyorsun hamılelıgın tadını cıkar..heee mekan harıka nersii??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook çok teşekkürler tatlım.Limonu da severek yiyorum:)Mekan;Çapa

      Sil
  6. MAŞŞALLAH hep beraber ve mutlu yıllarınız olsun...

    YanıtlaSil
  7. maşallah, daha nice senelere...

    YanıtlaSil
  8. nice mutlu , birlikte yıllarınız olsun inş, 40. yılın fotoğraflarını da görmeyi bekliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin.40.yıl fotosunu bende merak ediyorum aslında:))teşekkürler

      Sil
  9. Nice 4ler 14ler 24ler... inşallah;)
    Kombin de süper olmuş çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir dilek bu böyle:)amiiiin.Çok teşekkürler

      Sil
  10. birlikte daha nice güzel yıllarınız olsun inşallah oğluşunla ve eşinle:)

    YanıtlaSil
  11. Canım benim,aranıza katılacak minik prensle birlikte nice mutlu yıllarınız olur inşallah.Sevgi,mutluluk ve huzurla.Kombinde pek ciciş,sanırım bu dönemde en rahat edeceğimiz şey tiril tiril elbiseler..Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Prensimiz mutluluğumuza mutluluk ekleyerek gelsin inşallah.Evet balım ya elbiseler en rahatı.Aldığım hamile pantolonları bile şimdiden sıkmaya başladı:)Sevgiler...

      Sil
  12. Canım benim daha nice nice yıllar beraber olun inşAllah.. Bu sene göbüşünde, seneye kucağında olacak 2.erkeğin, daha nice evlilik yıldönümlerinizi paylaş bizimle, öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin balım teşekkürler.İnşallah.Öptük seni;)

      Sil
  13. nice mutlu yıllarınız birlikte geçsin inşallah.arkadaki o nefis adanana manzarasının tadını çıkarın:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...