İzleyiciler

18 Haziran 2012 Pazartesi

Evde pedikür için yeni ürünler

Yazın dolaplarımızda yerini alan rengarenk flip floplr,sandaletler ayak bakımının önemini artırıyor.
Ben kışın bakımı azaltan yazın abartanları sevmiyor,sağlıklı bulmuyorum.Bakım rutin olmalı diyenlerdenim.Hamilelikle birlikte her detayı daha fazla düşünüyorum:sağlık ve temizlik ilk şart tabiki.Yıllardır evde manikür-pedikür yapıyorum nadiren kendi ürünlerimi götürüp kuaförde yaptırıyorum(çok zahmetli geliyor;hem eşyalarımı toparlayıp götürüp üstüne sıra beklemek.Evde sevdiğim müzikler eşliğinde bakım yapmak işime geliyor;))

Pedikür için son günlerde aldığım ve memnun kaldığım ürünler;

Pedikür için ılık su içine biraz duş jeli biraz şampuan ekledim.
Gratis'ten aldığım topuk rendesi ile topuklarımı rendeleyip sonrasında Rossmann'dan aldığım törpü ile törpüledim.Sonrasında klasik manikür işlemi(tırnak etlerini düzenleme,tırnakları kesme-törpüleme)uyguladım.
Ortadaki topuk taşını kullanmaya gerek kalmadı,şimdilik rafa kaldırdım.

Evde manikür-pedikür için şu yazıma da bakabilirsiniz.

Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum...

2 yorum:

  1. Yazından çok keyif aldım, ne zaman yababilirim diye düşünmeye başladım :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...