İzleyiciler

27 Haziran 2012 Çarşamba

Çerçeve süsleme

Bebeğimin hazırlıklarına başladım.Anneme göre 7.ayda herşey tam olmalı;erken doğum riskine önlem için.
(Dilerim öyle birşey olmaz)Annem öyle hevesle hazırlık yapıyor ki bazen ona yetişemiyorum:)

Yeni doğan bebeğe alınması gerekenler listesi fazla kabarık.Tecrübeli genç anneler etrafımda çoğunlukta.Kesin almam gerekenler,asla almamam gerekenler listemiz de oluştu.

Kıyafetler,havlular,battaniyeler,bebek bezleri,alt değiştirme ürünleri...aklıma şuan gelmeyen neler neler...

Bunların yanında bebeğimin odası içinde birkaç fikir var aklımda.Maviyi çok sık kullanmayı düşünmesemde erkek bebiş olunca mavi kaçınılmaz oluyor.Odası için açık renkleri fazlaca kullanmayı düşünüyorum.Huzur dolu bir oda istiyorum.

Beyaz düz bir çerçeveyi süslemişken paylaşmak istedim.Bundan sonra da büyük ihtimalle bu tarz paylaşımlarım çoğalacak.


Dilerim minik bebeğim sağlıkla güzel günlerde bize katılır,bu çerçeve mutlulukla dolar...

12 yorum:

  1. güzel olmuş cnm. Çok şanslı bir bebek olacak annesi marifetli maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Böyle düşünmene sevindim;)

      Sil
  2. çoğalsın çoğalsın ellerine sağlık.
    ben çok severim maviyi bu arada bi çoklarının aksine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.maviyi bende severim ama erkek bebekleri maviye boğmayı sevmiyorum;)

      Sil
  3. oyy çok güzel olmuş. çOk beğendiiiiim.....

    YanıtlaSil
  4. herşey gönlünce olsun ...minik kuş bir an önce sağlıkla gelsin...sevgiler
    www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.dilerim öyle olur.sevgiler...

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...