İzleyiciler

11 Haziran 2012 Pazartesi

BUGÜN DOĞUMGÜNÜM!

20'li yaşlarımın sonuncusuna adım attım(kendimi hiç 29a adım atmış gibi hissetmiyorum o ayrı)
Pek heyecanlı ve mutluyum,bunun en önemli sebebi ise tabiki şuanda hareketlerini hissettiğim miniğim,karnımdaki bücürüm:)

Bugün rutin şekilde ofise gittim,özel dersime başladım ve bir süre sonra ortağım birşey sormam lazım diyerek beni odamdan çıkardı,sonrasında öğrencilerimin sürprizi ile karşılaştım.Mumları üfleyip hediyelerimi açtım.O anı ölümsüzleştirip bol kahkahalı sohbete daldık.29.yaşıma inanmayan,beni şımartan öğrencilerimle keyifli anlar geçirdim.





Oğlum şimdi 21 haftalık.Onun varlığını hissetmek günümü güzelleştiren en güzel hediye bana.

Mutlu günler...

41 yorum:

  1. oğluşun ve ailenle mutlu,huzurlu,sağlıklı yıllar..herşey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  2. nice mutlu, sağlıklı yıllara tatlım, bidahaki yıl kucağında oğluşunla kutlarsın, öpücükler ikinize de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler balım,inşallah seneye kucağımda oğlumla gülümseriz buradan;)öpüldün

      Sil
  3. Çok daha güzel mutluluklar sizi bekliyor:) dogunca hayat bambaşka oluyor:) mutlu yıllar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm anneler aynısını söylüyor ben de heyecanla bekliyorum;)teşekkürler,sevgiler...

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsun canım.Sevdiklerinle birlikte mutlu yaşların olsun:))

    YanıtlaSil
  5. nice mutlu yıllara...
    bebek heyecanın için de tebrik ediyorum, sağlıkla kuacağına alırsın inşallah canım.
    bloğuma beklerim.
    bebeko-elc.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.tabiki gelirim bloguna;)

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun tatlı anne ;) Minik yuvanızda nice güzel yaşların olsun.29.yaşının en kıymetli hediyesi ile eminim 30'ları karşılamak bambaşka bir keyif olucak,kocaman sevgiler ve öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.Haklısın 30lu yaşlarım daha güzel geçicek.Öpüyoruz sizi;)sevgiler...

      Sil
  7. Bebeğinle daha nice güzel yaşlara canım

    YanıtlaSil
  8. Hep hep gülsün yüzün, doğum günün kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımıniçi.Mesajınla da çok çok mutlu oldum,iyiki varsın,bi tanesin sen;)

      Sil
  9. Nice mutlu yaşlara...Tüm sevdiklerin ve miniciğinle birlikte herşey gönlünce olsun...
    www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. doğum günün kutlu olsun.inşallah bundan sonraki doğum günlerin daha güzel olur çünkü kucağında minik prensinle yeniden doğmuş gibi olacaksın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Dilerim öyle olurum.Merakla bekliyorum;)

      Sil
  11. başta oğlun olmk üzere sevdiklerinle uzun ve güzel bir ömür diliyorum sana:) yeni yaşın kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  12. Doğum günün kutlu olsun tatlım, sağlıkla, mutlulukla, sevdiklerinle birlikte nice yaşlar dilerim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Sevgiler...

      Sil
  13. Yeni yasiniz kutlu olsun.Saglikla,mutlulukla sevdiklerinizle birlikte nice yillara...Oglunuzuda saglikla kucaginiza almanizi dilerim.Sevgiler Seyda

    YanıtlaSil
  14. canım nıce mutlu yıllara ıyıkı dogmusun bende adanada oturuyorum elbısene bayıldım acaba nerden aldıgın yazabılırmısın
    sevgiler
    ilknur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.elbisem t-box yeni sezon.her bedeni vardı,dilerim bulursun,güle güle giyersin;)

      Sil
  15. Canım yaaa, seneye kucağında bebişinle doğrum günü resimlerini göreceğiz demek :)
    Yeni yaşın, yeni anneliğin hepsi güzelliklerle gelsin geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kısmetse seneye kucağımda bebişimle resimlerimi eklicem;)Çok teşekkür ederim.Sevgiler...

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...