İzleyiciler

7 Haziran 2012 Perşembe

Biraz da aksesuar

Uzun süredir bebişten bahsetmediğim yazım olmadığını farkettim az önce.(ama napayım,hep aklımda o var)
Neyse bu kez konuyu dağıtmak,duygulanmak yok:)

Kendime yaptığım alışverişler azaldı,birkaç hamile pantolonu ve elbise işte günlerimi kurtarıyor.
Son zamanlarda kardeşimin mezuniyeti için alışverişte ona eşlik ederken kendimi minik minik ödüllendirdim.

Aksesuarların herbiri bir yerden;
Fiyonk yüzükler;Tresera(3lü satılıyor.Neon pembe-turuncu-sarı)
Kalpli-nazar boncuklu küpe;Sacha
Fiyonklu-taşlı kalpli küpeler;Rossmann
 Bilezikler;Tresera

 Dudak şekilli el çantası;Gazipaşa'dan
 Şapka;Defacto(aradabir uğruyorum ve defacto'nun beni şaşırtmasına izin veriyorum,fiyatları inanılmaz uygun ve modelleri ile trendleri takipte)
 Ayaklarım akşama doğru tombikleştiği için eski papilerimi ve geçen yazdan stokladığım topukluları rafa kaldırdım.Dolgu topuklu yada sandaletlerle rahat ediyorum.

Bu papi de inanılmaz ama Migros'tan;



7 yorum:

  1. Şimdi küpelerini bol bol tak canım çünkü bebiş olunca pek takamayacaksın:)) Malum küçükken kucaağına aldığında kafasına çarpar diye 5-6 aylık olunca da tutup çeker diye:)) Bu arada aldığın cicilerin tamamı çok şirin, güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa,hiç bunu düşünmemeiştim.Küpesiz gezemem aslında ama bebiş için ondan da vazgeçicem demek;)Teşekkürler;)

      Sil
  2. Bence hep bebeişten bahsetmen çok çok normal :) Bayılarak okuyorum küçük erkekli postlarını :)
    Kardeşinide tebrik ediyorum canım, aldıklarını iyi günlerde kullan, sanırım bana da en yakın zamanda migros yolu gözüküyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılmadan okuduğun için tekrar tekrar teşekkürler canım..Kardeşim de büyüdü valla.Migrosa kısa sürede uğra fiyatlar pek hoş;)

      Sil
  3. cnm dudak şeklindeki çantayı gazipaşada nereden aldın.Makyaj çantasımı süet gibi duruo sanki

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...