İzleyiciler

7 Haziran 2012 Perşembe

Bir minik alışveriş

Oğlum için hazırlığa başladık.Başladık diyorum çünkü annemi ve arkadaşlarını,kardeşimi,eşimin halalarını durduramıyorum:)Eşimin ve benim ailemde kısmetse  ilk torun olacak miniğimiz.Bu heyecan bu görgüsüzlük ondan olabilir hoşgörün;)

Mağazalarda kız bebekler için çok çeşitli ürünler bulunuyor ama erkekler için seçenekler sınırlı.Neyseki azimli bir anne adayıyım aklıma koyduğumu bulmadan eve dönmüyor,oğlum için bol bol gezip gönlüme göre ciciler seçiyorum.

Aldıklarım,anneler gününde hediye gelenler,anneannemizin yaptıkları ile şimdiden dolapların birkaç rafı doldu.
'Çabuk büyüyorlar fazla kıyafet alma' diyenler çoğunlukta,onları dinlemeye çalışıyorum(zaman zaman kendimi frenleyemesemde)

 Ayy bu minik çorapları görüpte sevmemek elde değil dimi;)?


10 yorum:

  1. İlk olunca bu davranışlar çok normal oluyor canım :)) Ne güzel bir ailen var.. Dilerim aldıklarınızı küçük erkeğin sağlıcakla giyip, bolbol gülücük atar sizlere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Normal karşılanmasına sevindim.Şükür böyle aileye sahibim.İnşallah sağlıkla gelir,giyer bücürüm.Sende kucağına alır mıncıklarsın biraz:))

      Sil
  2. Ayyy şimdi birden hayal ettim bebeşini kucağımda, içim bir hoş oldu, heyecanlandım resmen.. Ben bile böyle oluyorsam sen nasıl duygular içindesindir canım.. Dilerim sağlıkla gelsin kucağına ve bende göreyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o günlerde gelir inşallah.Ekim'e ne kaldı:))Değişik ve güzel duygular yaşıyorum.Zamanı geldiğinde ve istediğinde dilerim sende yaşarsın.Sağlık ve mutlulukla gelsin bebeğim,sende teyze olarak dilediğin zaman gelir seversin,büyüyünce de biz senin yanına geliriz tabi;)

      Sil
  3. negüzeller güle güle giysin minnağın =)

    YanıtlaSil
  4. Haklısın Ekime ne kaldı :))
    DEdiğin gibi olur, Dilerim vakti saatinde bende yaşayabilirim bu duyguyu..
    2 yeğen sahibiydim, şimdi 3.sü geliyor ve ben senin teyze demene bayıldımm :))
    Her daim beklerim, başımın üstünde yerin(iz) var bitanem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tabiki teyzemizsin.Senin gibi kalbi temiz,iyilik meleği teyzemiz olduğu için biz mutluyuz.Senin ve ailenin de başımız üstünde yerin var balım;)

      Sil
  5. oyyy papuçlara bakk:)) çok sevimli çok. Bunlarla ne yakışıklı olacak şimdi. Hayırlısıyla kucağınıza alın İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)teşekkürler.miniğim doğduğunda daha neler alıcam merak ediyorum:))amin...sevgiler;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...