İzleyiciler

15 Mayıs 2012 Salı

Sıla Konseri Kombini-2

Sıkıntılı günlerim azaldığı,bulantılarımın beni rahat bıraktığı son günlerde şükür eski günlerime döndüm yani evde duramıyorum:)

İşe düzenli gidip geliyor,arkadaşlarımla buluşuyor,kocişle gezebiliyorum.Hal böyle olunca kocam da Sıla hayranı olunca pazar günü Çağ Üniv.de konsere gittik.Bahar şenliklerini üniv.yıllarımda çok severdim ama Çukurova üniv.maalesef artık eski düzeninde bahar şenliği beceremiyor.Çağ üniv.ise birkaç yıldır çok daha güzel şenlikler yapıyor;daha nezih daha keyifli...

Bir önceki Sıla konserinde Sıla'nın giyimini beğenmediğimi söylemiştim,tam anlamıyla fikrim değişmesede bu konserdeki kombinini daha çok sevdim.Sesi+sahne performansı ise herzamanki gibi superdi.Konserine3.gidişim ama en çok beğendiğim sonuncusu oldu.
 Hamileliğimi ve göbüşümü merak edenler var,maillerde,twitter'da soruyorlar.Birkaç fotoğraf merak edenlere...Şimdilik minik bir göbeğim var ama birileri bakarken sanki göbeğime odaklanılacak gibi hissediyorum bol giyinip çıkıyorum:)
 Konser düşündüğümüz gibi amfide olmadı.
Bir süre ayakta konsere eşlik ettim,enerjim yüksekti konser sonuna kadar oturmayabilirdim:eşimi ikna edebilseydim:)Kociş sayesinde ambulansın sandalyelerinde bir süre dinlenip uzaktan izledim-dinledim.
 Kardeşim ve arkadaşlarımızla fotolanmayı unuttuğumuz için sadece ben ve bezelye oğlum size gülümsedik...



4 yorum:

  1. hamıllelık sana cok yakıstı bence sılada bebege ıyı gelmıstır kesın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok naziksin,teşekkür ederim.Bizim gibi Sılasever olacak sanırım:)

      Sil
  2. canım yaa :D harika görünüyorsun ! bebişinde senin gibi güleryüzlü tatlı bir kuzucuk olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mersi tatlım;) ayy inşallah sağlıklı,akıllı,gülücükler saçan bir bebiş olur:)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...