İzleyiciler

29 Mayıs 2012 Salı

Hamilelğimde 19.hafta

Merhabalar,
Hamilelğimin ilk trimesterı zor geçti ama şimdi çok daha güzel geçiyor günlerim(bin maşallah diyorum)
Sorulan sorular öyle çok ki ben bile şaşkınım,bir postta uzun uzun cevaplara yer vermeyi düşünüyorum.

Bulantılar,mutfağa girememeler bitti hatta çoğu zaman'ne yesem' modunda buluyorum kendimi:)İlk 3,5ay hiç tatlı yemedim sürekli ekşi yedim(tatlı-hakkı,ekşi-ayşe durumu bana ters yani)

Şimdilerde arkadaşlarım,eşim yemek konusunda eskiye döndüğüm için mutlular.Bir dönem 'onu yiyemem,bunu yiyemem'diye mızmızlanmıştım.

Tatil günlerim pazar,pazartesi.Genelde pazar günü eşimle,ailemle+pazartesileri dersanecilik yapan yakın arkadaşlarımla vakit geçiriyorum.Bu pazartesi de en yakın arkadaşımla biraz alışveriş,biraz atıştırmalı bir gün geçirdik.Canım waffle isteyince bebişime tatlı tattırdım:)


Saçımdaki dip detaylarını saklamak için çabaladım aylarca(Bu fotoda dipler simsiyah görünüyor,sıfır makyaj durumumu idare edin;))Geçen gün doktorum beni ikna edince boyattım,dipler siyah-beyaz,gerisi sarı olunca dayanamadım.
 Kocaman waffle tek başına yemedim.Kilo artışımdan korktuğum için dikkatli olmaya daha çok besin değeri yüksek,oğluma yarayacak gıdalarla beslenmeye çalışıyorum.

Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum...

Kilo alımımı ve göbeğimin durumunu merak edenlere not:19.haftadayım 2kg aldım.Bebeğim 18.haftadan itibaren hızlı büyüdü ve belirginleşti.Bir sonraki postta göreceksiniz;)

19 yorum:

  1. canım benım aynı seylerı yasamısız bende senın gıbıydım 16.haftada hoppppp gelsın tatlılar oldum..saclarımı ben 4.ayda boyattımn cunku arastrmalar var ortada dr um sagolsun gosterdı:) ınsallah cok mutlu gecer gunlerın kocaman sevgıler:))) bende beklerım:))) kılo durumunu hıcccc takma emınım takmıyorsundur cunku son ay odemle ınaılmaz sıs oluor ınsan:)

    YanıtlaSil
  2. :)benzer durumlar yaşanıyor sanırım.4,5 ay bitince boyattım.dr izin verince güvendim.kilo durumumu takıyorum çünkü çok kolay alıyorum ama en önemlisi bebeğimin sağlığı,son ayları hayal bile edemiyorum:)sağlıkla gelsinde kiloları veririm inşallah;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle oyle bende cok sısmıstım ama suan goruyorsun ye ye ohh saglıgını etkılemeyecek sekılde mıs gıbı..hamıleıkte bence en guzel sey yemek gezmek ve prenses olmak

      Sil
  3. Bitanemm hamilelik hâlini en çok merak edenlerdenim sanırım :)) Sonunda eski günlerine dönmene çok sevindim, dilerim daha da iyi olursun.. Afiyet şeker bal olsun, oğluş yeğenime yarasınn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım görüşürüz yakın zamanda görürsün göbüşümü:)Tam bir hamile moduna girdim.İyi olmama bende seviniyorum,etrafım içinde iyi oldu.Oğlumla ben seni öpüyoruz tatlım.

      Sil
  4. Ohhh afiyet olmuş da şekerim böyle kocaman fotolarda konmaz ki ;) Hamişler var burda biliyosun :) Şaka bir yana hayırlısı ile geçsin inşallah günlerimiz canım.Şimdilik kilo alımın senin de az,ama bundan sonra galiba tutabilene aşk olsun olucak bu iştahlarla (en azından ben kendi adıma diyebilirim)Göbüşlü fotoyu bekliyoruz o zaman,öpücükler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım valla düşünemedim hamişleri,pardon;)Bundan sonra kilo alımımı tutabileceğimi sanmıyorum,iştahım açıldı maşallah:)Göbüşlü foto birkaç güne burada olur,fotoğraf mak.bulabilirsem hemen eklicem.Kızına da sana da sevgiler;)

      Sil
  5. Tebrik ederim canım, bende ilk 5 ay ekşi yedim ilk öğrendiğim an erkek olcak demiştim ve nitekim öylede oldu, sonraları tatlıya düşkünlüğüm arttı. O ekşi ayşe falan bendede tutmadı yani.Sağlıkla mutlulukla kucağına alırsın inşallah en rahat dönemindesin keyfini çıkar,ben 34deyim uyku hareket herşey kısıtlanıyor ama olsun kesinlikle değer...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Sağlıkla kavuşursun bebeğine inşallah.Çok az kalmış ne güzel.Rahat dönemde olduğumu söyleyen çok bende değerlendiriyorum şimdilik;)sevgiler...

      Sil
  6. kocaman masallahhhh canım benim, az ye öz ye bitanem aman çok kılo alma sonra başa bela oluyor yakın arkadaslarımdan biliyorum...isim düşündünüz mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım benim.dikkat ediyorum yememe.dilerim çok ödem olmaz ve çok şişmem:)isim düşündük ama netleşince paylaşıcam;)

      Sil
  7. yiyemem durumunu atlatmana sevindim tatlım, ben olsam önüme ne koyarlarsa yerim herhalde ama sonra bir de o kiloları vermek var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hormonlar yemeyi etkiliyor bir dönem yiyemedim şimdi ise duramıyorum:)sende dilediğin zaman yaşarsın inşallah bu heyecanı;)

      Sil
  8. miniş erkekmiş tebrik ederim! Nasıl güzel bir aşk daha önce hiç hissetmediğin, doğduğunda anlayacaksın. Sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Doğduktan sonra değişeceğimi söyleyen çok ben de heyecanla bekliyorum.Amiin;)

      Sil
  9. o tabakkk nedır oyleeeeee :))
    ıstahım kabardı suan bu arada yenı kesfettm blogunu benımkıne de beklerım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabak biraz fazla kalori deposu:))Bloguna hemen geliyorum;)

      Sil
  10. yarasın bebişe:) Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek Üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...