İzleyiciler

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Bol fotoğraflı yazlık modu

Uzun süre evden çıkamayınca çok bunalmıştım.Son doktor kontrolümüzde canım doktorum annem ve eşimi ikna etti;yolculuk yapabileceğim konusunda.

Fırsat bulmuşken geçen haftasonu yazlığa gittik.Sakinliğine,huzuruna doyamadık.Oğlumuz da bizimle ilk kısa yolculuğuna çıkmış oldu:)E alışsın tabi,gezmeyi çok seven bir aileye gelecek kısmetse.


Kilo artışım olmadı henüz ama fiziksel değişimler nedeniyle biraz şiş hissediyorum kendimi;belki birazda psikolojik...Bol t-shirtler aldım birkaç tane.
Şirinliğini sevdiğim Mickey Mouse t-shirtle kombinim;
 Geçen yazdan kalma fotolarla bu yaz fotolarını seri yapmaya karar verdim,bakalım aynı yerde günden güne değişim nasıl olacak;)

Tarladan taze ve organik çilekler aldık.

 Anneciğim torunu için örgüye başladı:)

 Kısa yürüyüşler...
 Babişkom bankacı olmasa kebapçı olmalıymış dedik yine harikalar yarattı;



 Eşim ve babamın klasik rakı ve şalgamı manzaramıza eşlik etti...

 Pazar kahvaltısını yazlıkta yapmanın keyfini çıkardık.

Herkese mutlu günler diliyorum...

Bir önceki postta güzel dilekleri ile mutluluğuma ortak olan,mutluluğumu çoğaltan tatlı insanlara tekrar teşekkür ediyorum.

25 yorum:

  1. harika mekanlardasın ne güzel,sağlıkla ,huzurla geçir hamileliğini canım bebişini hayırlısıyla al kucağına...sevgi ile kal...

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim canım allah tekrar analı babalı büyütsün darısı başıma...Limonlu sahilimi mi burası hayatım? resimler cok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Darısı inşallah istediğin zamanda başına;)Susanoğlu sahili tatlım;)

      Sil
  3. canım postun içimi açtı çok hoşmuş mickyli tshrtunu çok sevdim güle güle giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Beğenmene sevindim canım.T-shirt Zara'dan.Hemen kap bir tane;)

      Sil
    2. yaa cnm mardinde zara varda ben mi almıyorum :))) 3 aydırrr Adanaya gelmedimmm :(

      Sil
    3. Ayyy kuzum kıyamam.Ben alıp kargolayım istersen;)

      Sil
    4. cnmmm sen giy ben sende gördükçe mutlu olurum düşünmen yeter bitanemsin :*

      Sil
  4. ohh ya yaz gibisi yok hele yazlık atmosferi bambaşka bişey olsa gerek, resimler çok hoşuma gitti, sofra resimleri özellikle kebaplar harika, bebişe de iyi gelmiştir temiz hava :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yaz gibisi yok,içim açılıyor resmen.Kebaplar babamın eseri:)Bebiş mutlu olmuştur inş.;)

      Sil
  5. O hanımeller ne güzel kokuyodur öyle... :)

    YanıtlaSil
  6. İlk twitterdan ogrendim ki gercekten cok cok sevindim:) minnos bir oglusun olacak senin gibi guleryuzlu olacak insallah. Heyecanla bekliyorum canim. Saglikla buyusun gobusunde:) bu arada bu fotolar beni benden aldi. Guya diyetteyim icim gitti valla hepsine. Keyfini cikar canim. Opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Twitterda pek kaynaştık valla;)İnşallah sağlıklı,mutlu,güleryüzlü bir minik olur.Diyet yapmadığım ilk yazım benim,sonrası acı olacak sanırım:)

      Sil
  7. amannnnnn:) gezmek candır çilekler şahanedir:) gezmelere devam:)
    Minnie Mouse çoook yakışmış:))) Allah sağlık versin gezmeye devam:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Aynen katılıyorum.Teşekkürler.Mucks...

      Sil
  8. bir adanalı olarak cok uzun suredır blogunu takıp edıyorum :)) bebegın ıcın cok sevındım:)) rabbım saglıkla kucagına almayı nasıb etsın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu takip etmenize sevindim.Güzel dilekleriniz için teşekkürler;)

      Sil
  9. Canııııııım nasıl sevindim anlatamam :)) Bloglar aracılığıyla tanıyıp hayatına dahil olduğum, çok sevdiklerimdensin sen benim. Bu yüzden aşağıdaki yazını okurken hem üzüldüm hem sevindim. Umarım tüm olumsuzluklar geride kalmıştır. Sağlıkla bebişinizi kucağınıza alır, onu öpe öpe büyütürsün inşallah :) Çok çok çok tebrik ederim bitanem ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balıııım teşekkür ederim.Sende benim en seviklerimdensin,sıcaklığını samimiyetini her zaman hissettim.Olumsuzluklar şimdi bitti gibi görünüyor ve dilerim öyledir,kimse yaşadıklarımı yaşamaz inşallah.Dilediğiniz,hazır olduğunuz zamanda darısı başınıza olsun.Bebiş sağlıkla gelsin biraz büyüsün Ankara'ya geldiğimizde Madammoda Teyzesine uğrarız;)

      Sil
  10. harika valla yaa keyfniz daim olsun canım..

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel zaman geçirmişsiniz anlaşılan..Ayrıca bebeğinizi de sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşallah..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa ama güzeldi;)Çok teşekkürler,inşallah.Sevgiler...

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...