İzleyiciler

3 Mayıs 2012 Perşembe

ANNE OLUYORUUUUUM!

(Yazıma 'kısmetse'diyerek başlamak istiyorum.Bir süredir yaşadıklarımdan sonra öğrendim;daha sık kullanıyorum'kısmetse'yi...)



Çok mutluyum,çok telaşlı ve heyecanlıyım.Tarif edilemez hisler yaşıyorum.
Blogumda paylaşmalıyım dedim ama nereden başlasam ne yazsam bilemedim:)

Bir süredir gelen maillerde neden ortalardan kaybolduğum soruluyordu.Neden sadece zor bir hamilelik geçirmem değildi aslında.Aksilikler yaşadım.Güvendiğimiz bir mekanda yemek yedim zehirlendim,idrar yolu enfeksiyonu atlattım ve 2kez ciddi düşük tehlikesi atlattım.Çok kötü ve zor günler geçirdim.Bebeğimiz bizimle kalacakmı yoksa gidecekmi düşüncesi ile uykusuz geceler geçirdim.İşe gidemeyip günlerce evde yattım.
Düşük tehlikesi atlatanlar beni daha iyi anlar belki.Bir yandan çok mutlu olup güzel hayaller kurmak diğer yanda kendimi frenlemek...

Geçmişi hatırlamak istemiyor ve dün ki doktor kontrolünden sonrasını yaşamak istiyorum.

Binlerce şükür düşük tehlikesi azaldığını ve bebeğimizin cinsiyetini öğrendik.Çocukluğumdan beri kızım olsun süsleyim derdim ama hamile olduğumu öğrendiğim günden bugüne hep sağlıklı,hayırlı bir çocuk olması için dua ettim.Rüyalarımda 'erkek bebek'gördüm hep.Dün de doktorumuz erkek bebek sahibi olacağımızı söyledi.Duygu yüklü bir moddayım.

Dilerim sağlıkla,güzel günlerde kavuşuruz bebeğimize...









76 yorum:

  1. Canim cok duygulandim ,mutlu oldum ,heyecanlandim hatta dogumuna geldigimizi bile hayal ettim .Allah hayirli bi evlat nasip etsin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benim çok teşekkürler.bende çok heyecanlyım:))Doğuma gelirsiniz inşallah:))Amiiin diyorum.

      Sil
  2. allah analaı buyutmek kısmetıyle elınıze almayı nasıp etsın ınsaşşalah hdarısı tüm isteyenlere olsun :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Amin.Evet darısı tüm isteyenlerin başına olsun inşallah.

      Sil
  3. tebrikler.
    Allah sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin bebeğinize. zor günler geçirmenize çok üzüldüm düşük tehlikesi korkusunu iyi bilirim allah kimseye yaşatmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Amin.Zor günler dilerim geçmişte kalmışıtr ve bir daha bize uğramaz.Dilerim kimse yaşamaz.

      Sil
  4. harika bir haberr! çok çok çok sevindim :) cnm heyecanını, mutluluğunu kendim yaşamış kadar hissettim, hayırlı olsun, sağlıkla, huzurla kucaklamak nasip olsun bebişini, sevgiler ve öpücükler size :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim.Hislerime ortak olman çok güzel.Güzel dileklerin için tekrar tekrar teşekkürler.Bizdende sana öpücükler,sevgiler:)

      Sil
  5. Gözün aydın, ben de düşük tehlikesi olan bir bebiş doğurdumdu ilk hamileliğimde, inşallah erkekinin doğumunu da buradan paylaşırsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.İnsan yaşamayınca bilmiyormuş daha iyi anladım.İnşallah dediğin gibi olur minik erkekimin doğumunu da paylaşırım;)

      Sil
  6. Bitanem.. Tekrar hayırlı olsun, Rabbim sağa salim kucagına almanı nasip etsin.. Çok şükür zorlu dönem bitti, bundan sonra her konuda herşey güzel çok güzel olsun..
    Ben ilk duyduğum andan itibaren kızın olacağını hissetmiştim, ama seninle paylaşmadım :) Şuan erkek olacağını okumama rağmen hâla içimde kız olacağına dair hisler var, ne garip :))

    Allah kızın da erkeğinde hayırlısını versin canım, bebeğin çok şanslı bence, sen süper bir anne olacaksın.. Melek örtmen, melek anne..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ya sağol kuzum.Ne güzel yazmışsın içim açıldı.Amin inşallah sağlıkla,huzur ve mutlulukla kucağıma alırım miniğimi.Bana genelde erkek bebek tahmini yaptılar,kız diyen az oldu.Rüyamda gördüm sanırım etkilendim ve ondan sonra kendimi erkek bebeğe hazırlamıştım:)İçinde hala kız diye his varsa bilemiyorum hazırlık yapmadım ama yavaş yavaş başlarım diyorum.

      Kız yada erkek değil sağlık ve hayırlı olması önemli haklısın.Bebeğime şanslı demişsin:)Bakalım nasıl bir anne olcam merak ediyorum:))çok teşekkürler tatlım...

      Sil
  7. Ayyyy canım benim çok tebrik ederim,aynı zamanda anne oluyoruz demek :) .Sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız.Kaçıncı haftandasın? Bir de ilginçtir ben de rüyamda hep erkek gördüm ama kızımız olacakmış :) Tekrar çok tebirkler,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.Seni tebrik ederken bloguna yazmak istedim ama düşük tehlikemden dolayı çekindim.15.haftadayım.Sen benden öndesin takip ediyorum:))Kızını sağlıkla kucağına al inşallah.Allah isteyen herkese bu mutluluğu yaşatır umarım.Sevgiler...

      Sil
  8. ayy ne tatlı bi durum:) maşallah diyorum canım iş hayırlısıyla sağlıklısıyla dünyaya gelir tebrik ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Bence de tatlı bir durum.Çok teşekkür ederim.İnşallah...

      Sil
  9. Canımm çok sevindim.Tebrikler hayatım.Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah.
    Dediğin gibi artık aksilikler geri de kaldı.Yaşanmamış say ve keyfini sürr .
    Öpüyorumm seni çokk ve artık buralarda ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım çok teşekkürler.Güzel dileklerin ne hoş.Bende kocaman öpüyorum tatlım,bundan sonra daha sık buralarda olucam inşallah;)

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun canım ... Allah sağlıkla kollarına allmayı nasip etsin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Amin,inşallah...

      Sil
  11. wuuu hayırlı olsun!!! umarım bundan sonra rahat ve keyifli bir hamilelik geçirirsin, her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Saol güzelim.dilerim öyle olur.sevgiler;)

      Sil
  12. Allah hayırlısı ile kavuşmak nasip etsin.Tebrik ederim seni ve eşini Çingifilli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım.Çok teşekkür ederiz;)

      Sil
  13. Ne güzel,ne keyifli bir haber.sağlıkla gelsin dünyaya,huzurla al bebişini kucağına inşallah,güzel günler dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Güzel bu haberde yanımda olduğun için.İnşallah...

      Sil
  14. canım gözun aydın Allah sağlıcakla kucagına almayı nasip etsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.Amin diyorum.

      Sil
  15. RABBİM sağlıkla kucağınıza aldırsın inşalah.Umarım bundan sonraki aylarınızı çok rahat ve sağlıklı geçirirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah.Umarım öyle olur.çok teşekkürler.

      Sil
  16. ayyy canım benim geç gördüm yazını...çoook mutlu oldum senin adına...allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin...hayırlı uğurlu olsun bebişiniz...darısı başıma...sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlllım teşekkürler.Darısı başına diyorum.sevgiler;)

      Sil
  17. Canım benim çok sevindim rabbim analı babalı hayırlı evlat etsin inşallah delikanlıyı...
    sende sağlıkla sıhhatle mutlulukla kucakla bebişini,öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.Amin inşallah.Öpüldün;)

      Sil
  18. Cingifillicim senin ve eşin adına çok sevindim canım.Eminim Allahın izniyle Dünya güzeli yavrunu kucağına aldığında geçen kötü günlerin hepsi unutulup anı olarak kalacaklar.Sağ salim bebeğini kucağına alman dileğiyle sevgiler canım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.İnşallah yaşadıklarımı unuturum miniğimi kucağıma aldığımda:)Sevgiler...

      Sil
  19. Canım benim, tekrar hayırlı olsun, kendine çok dikkat et tatlım. Sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz inşallah, Sakarya'dan kocaman sevgiler size ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler.Dikkat etme olayını abarttım diyebilirim:)Sakarya'ya sevgiler,gelmeni iple çekiyorum;)

      Sil
  20. bundan önceki postunun resımelrıne bakarken yorum yapacaktım bu gecmeyen sıkıntın bebek yuzundenmı dıye ama pot kırmak ıstemedım ne olur ne olmaz dıye:) hayırlısıyla kucagına alırsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Bu tahmini yapan mail atan3,4kişi oldu aslında:)Bir süre beklemek istedim tehlike nedeniyle.Çok teşekkürler;)

      Sil
  21. hayırlısıla kucagına alırsın inşallah cok sevındım:)

    YanıtlaSil
  22. ay ay ayyy! ben yerim seni taze annecikk!! Allah sağlıkla kucağına aldığın günleri nasip etsin canım yaaa!! çok çok sevindim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatttllııım canım benim çok teşekkürler.Amin diyorum.İstediğin zamanda darısı başına olsun;)

      Sil
  23. çok çok sevindim. tebrik ederim.çok sevdiğim bir bloggerle aynı tarhlerde aynı şeyleri yaşamak duyglandırdı ben. bende aynı tehlikeyi atlattım ilaç iğne vs. malesef çok kötü bir müdürüm var ve stresime stes katıyor. dr kesiin olammakla beraber bana da erkek dedi. erkek seneesi galiba :) bu arada ben 12 haftalığım. bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Ne güzel aynı dönemlerde benzer güzellikleri yaşayacağız inşallah.O günleri unutalım canım.Ben 15.haftadayım ve dün öğrendim cinsiyetini.Sen birazcık bekle bişiyler alma istersen:))Bol bol haberleşiriz, fikir alışverişi yaparız artık;)Sevgiler...

      Sil
  24. işten eve geldim, blogumu açtım ve bu güzel haberle karşılaştım. çok mutlu oldum senin adına. darısı ileri bir zamanda bizim başımıza..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.İstediğiniz zamanda darısı başınıza;)

      Sil
  25. süper bir haber.allah hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.herşeyin güzeli hayırlısı bundan sonrada seninle olsun.öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,dilerim öyle olur.sevgiler;)

      Sil
  26. Gözününz aydın,Allah tamamına erdirsin inşallah...

    YanıtlaSil
  27. ayyy çok sevindim gerçekten, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler mutluluğuma ortak olduğun için.saol...

      Sil
  28. Allah analı babalı saglıklı ,saglıkla elinise almayı nasip etsin ...

    YanıtlaSil
  29. ahhh kuşummm bende nerede bu kızcaaazım diyordum darkolive de ortadan kayboldu oda bebekle çıkarmış şimdi ortaya hahhahaha..
    harika bir haber bu umarım sorunsuz bir şekilde bebişini oğluşunu kucağınıza alırsınız.tüm güzel dileklerim szinle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım biraz sıkıntılı bir süreç geçirdiğim için uzak kaldım blogumdan.Çok çok teşekkür ederim;)

      Sil
  30. Canım benim tebrik ediyorum.
    Maşallah diyim Allah nazardan korusun.

    Sağlıkla, mutlulukla kucağına alasın inşallah, üzülme bebeğin erkek olsa bile kokoş anneciği odasını da kendini de süsler :)

    Junior cıngifilli geliyo desene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Üzülme durumum yok aslında.Sağlıklı,mutlu bir bebek olsun bana yeter.Kız çocuk düşüncem vardı eskilerde ama hamileliğimi öğrenince cinsiyeti unuttum diyebilirim;)

      Odasını tabiki süslicem:)Minik bir erkek odası hazırlıcam kısmetse...

      Sil
  31. Canimmm ya ne kadar sevindim anlatamammmmmm hayirli olsun saglikla kucagina al insallah bi evlemiyim de ben de hemen istiyorum ins allah nadip ederse. Allah tamamina erdirsin cok optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler.Ben yıllardır korkuyordum sorumluluk almaktan bir cesaretlendim son zamanlarda:))İnşallah sende dilediğin zamanda yaparsın bir bebiş:)Öpüldün...

      Sil
  32. canım öncelikle çok çok çok geçmiş olsun,allaha şükür atlatmışsın tehlikeyi hayırlı olsun ve artık hamileliğin keyifli günleri başlıyor :) allah tamamına erdirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler,dilerim bundan sonrası dediğin gibi keyif dolu olur.Sağlıkla kavuşuruz inşallah;)

      Sil
  33. ay canım çok sevindim, sağlıkla kucağına almanı dilerim. Bugün blog listemi kategorilendirmeye karar verdim anneler, yemek blogları kişisel vs diye, şimdi seni anneler kategorisine alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,amin.Aaaa ne güzel bende anne kategorisinde olacağım için çok heyecanlandım:)

      Sil
  34. tebrikler, umarım şimdiden sonra keyifli bir hamilelik geçirir ve atlattığınız bu günleri bir daha yaşamazsınız, Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,inşallah güzel geçer bundan sonrası.Amin...

      Sil
  35. İnşallah sağlıkla kavuşursun bebeğine. Hamileliğinin bundan sonrası çok keyifli geçer umarım.

    YanıtlaSil
  36. hayırlı olsun canımcım:) son zamanlarda hamilelik döneminde sıkıntı yaşayan o kadar çok arkadaşım var ki, dikkat et kendine ne olur... senin adına çok sevindim:) sağlıkla kucağına almanı dilerim bebişini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım.Benim de çevremde çok var sorun yaşayan.Dilerim diğer hamileler güzel geçirir bu günlerini...Darısı başına;)

      Sil
  37. CANIMMMMM INSALLAH SAG SALIM SAGLIK HUZUR VE MUTLULUKLA BEBISINIZE KAVUSURSUNUZ COK IYI ANLIYORUM SENI ....CANIM BENIMMMM...AKLINA NE GELIYORSA YARDIMCI OLMAK ISTERIM..SEVGILER

    YanıtlaSil
  38. Allah sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :)
    sevgiler, aynur.

    YanıtlaSil
  39. çok güzel bir haber.Tebrikler

    YanıtlaSil
  40. Allah sağlıkla doğurup büyütmeyi nasip etsin inşallah. Bebek haberleri aldıkça benim de yapasım geliyor :)) Allah tamamına erdirsin canım.

    YanıtlaSil
  41. biraz geciktim ama çoooookkkkkkkk sevindim canım senin adına.Rabbim sağlıkla kucağına alıp mis kokusunu duymanı nasip etsin inşallah.tebrik ederim

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...