İzleyiciler

28 Mart 2012 Çarşamba

Çiçekli çanta

Bahar geldi,güneş tepede dediğim günün ertesi yağmurla uyanıyor olsamda havaların ısınması bile şimdilik yetiyor bana.

Uzun süredir blogumu ihmal ettiğimin farkındayım,sanırım ilk kez bu kadar uzun ara verdim.Dilerim yaşadığım sağlık sorunları ve halsizlik azalır;neşeli günlerime kısa sürede dönerim.

Baharda çiçekli desenler,uçuşan elbiseler,incecik gömlekler ve rengarenk babetler olmazsa olmaz gibi geliyor.Şimdilik çiçekli bir çanta edinip biraz kendimi mutlu etmek istedim.

Çanta:Koton
Cüzdan:Sosyete pazarından


Herkese sağlık,mutluluk,huzur güzel bir bahar diliyorum...

25 yorum:

  1. amanınnn da amanın kim gelmiş:))
    canımın içüüüüü nerdesin sen yafuu,bu kadar açma arayı şekercim.çantada süpermiş ama cüzdanın rengi bu yaz favorim olacak..

    YanıtlaSil
  2. :)canııım haklısın arayı açmasam iyi olur ama pek içimden gelmedi birşeyler yazmak.Cüzdanın rengine bende bayıldım;)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlıymış çantan bende bu flroal desenlerle ilgili post yazdım bayılıyoruum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayılıyorum,teşekkürler;)

      Sil
  4. Pek minnak çanta :) 70lere gittim ben hemen bahar gelsin bu bi emirdir:)
    Bu çantanın güneşle buluşması lazım:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. cingifilliiii nerelerdesin sennn??bu çiçekli çantaya kotonda bende baktım elime aldım aldım bıraktım. gerçekten çok tatlı. güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım pek tadım yok diye blogumdanda uzak kaldım bir süre.bu çantanın birkaç rengi vardı kararsızlık yaşadım:)teşekkürler tatlım.

      Sil
  6. Siz nerelerdeydiniz.... Çok geçmiş olsun hemen iyileeşip sık sık yazın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanımın çoğunu evde,az bir kısmını işte geçiriyordum:(çok teşekkürler.sevgiler...

      Sil
  7. Tatlim benim umarim muhim bir seyin yoktur, en kisa zamanda eski sagligina ve bol kahkahalara geri donersin insallah ;))

    YanıtlaSil
  8. Canım, yeni cicilerin çok hoşlar iyi günlerde kullan, kendine de çok dikkat et. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Sende ailenin yanında güzel günleri geçirip kısa sürede döner kocacığına kavuşursun inşallah.Arman'ı yerime öp.selamlar;)

      Sil
  9. huhuuuuuuuuuuuu nerlerdesın ama olmaz kı.....canta cok ama cok guzelllll..cuzdana gelınce benım kac tane var bılmıyorum ama hıccccccccc kullanmıyorum o ayrı..sen sevgıyle kullan ortmenım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cannnıııım evde oturuyorum genelde,hiç bana göre olmasada;)cüzdandan benimde var minik minik rengarenk ama dediğin gibi pek kullanılmıyor:)

      Sil
  10. nerelerdesin yahu gerçekten yokluğun hissediliyo ama iyimisin şimdi? görüşelim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi daha iyiyim canım tam düzelmedim ama buna da şükür diyorum.görüşelim haberleşelim;)

      Sil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan canım.çicekli çok hoşmuş

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. balım daha iyiyim.saolasın.sen neler yapıyosun ah bir görüşemedik:(

      Sil
  14. Gule gule kullan canim ama dogru dedin, alismistim her zaman yazi guncellemene tabi hee zaman yorum yazmasamda daima okurum. InshAllah en kisa zamanda iyi olursun varsin da ara ara yaz=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.yorumuna çok sevindim.dilerim daha iyi olur daha sık yazarım.sevgiler...

      Sil
  15. çok geçmiş olsun..
    aynur.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...