İzleyiciler

21 Şubat 2012 Salı

Mim

Yine bir mim ile buradayım;)
HaticeDee blogunun sahibesine teşekkürlerimi iletiyorum.

İşte Hatice'nin soruları ve cevaplarım:

1. En cok sevdiginiz mevsim?
İlkbahar(Adana'da çok kısa yaşanmasa keşke)
2. Hayalinizdeki tatil ne olurdu?
Büyük bir karavan ile zaman zaman sakin koylarda dinleneceğimiz,bazen kalabalıkta eğleneceğimiz,kafa nereye biz oraya modunda uzuuun bir tatil:)
3. Bizimle bir guzellik sirrinizi paylasirmisiniz?
Çok araştırıp doğru ürünü seçip mümkün olduğunca az kozmetik ürünü kullanırım.Makyajla uyumam(genelde)
4. Topuklumu, Topuksuzmu?
Topuklu çok severim ama gündüzleri topuksuzları rahat olduğu için daha sık kullanırım.Gece dışarı çıkıyorsam topuklu şart diyenlerdenim.
5. Saclarin ne renk?
Sarı
6. En cok sevdiginiz hayvan?
Japon Balığı
7. 1 yil sonra bu zamanlar kendini nerde gormek iserdin?
Ailem,işim,evimle:İzmir'de
8. En son hangi sarkiyi dinledin?
Sezen Aksu;Pamuklara sarmalar sararım(sıkılmadan dinlediğim isimlerin başında Sezen,Candan Erçetin,Leman Sam var)
9. Gunluk kullandigin makyaj urunleri?
Gözaltı kapatıcısı,Rimel,Gloss
10.Giyim tarzini ifade edermisin?
Rahat,uyumlu,süslü.(İşte mecbur kaldığımda bile klasik giyimi sporlaştıracak bir detay bulurum,klasik giyimi kendime hiç yakıştırmıyorum)
11. Kisaca ozetle bugun ne yaptin?
Uyandım,ne giysem sorununu çözüp,süslendim sonra eşimle kahvaltı daha sonra ofise gittim(özel derslerimi ve sınıf derslerimi bitirdim,velilerle ,öğrencilerle ilgilendim),akşam eve dönüş ve huzur...

Bu mimin kuralı gereği 11kişiye 11 soru sormam gerekiyor,işin o kısmını şimdilik erteliyorum affola;)

2 yorum:

  1. Canım benim hayalini kurduğun tatile çıkmanı ve 1 yıl sonra olmayı istediğin yerde olmanı diliyorum ve kocaman öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Hayalini kurduğum tatil bana daha yakın ama İzmir'e taşınma şimdilik hayal:(

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...