İzleyiciler

21 Şubat 2012 Salı

Kuşlu küpe

Daha önce çok beğenerek aldığım kuşlu yüzüğümün küpesini görünce karşı koyamadım.


Ne giyeceğimi belirleyip,uyumu yakalamışken fotoladım:gömleğimdeki mavi ile ojelerimi.

Biraz büyük ve fazla taşlı diye düşünsemde bir akşam kullanırım diyerek kalplendim yine.

Not:Takılarımı alıp eve geldiğimde hemen parlatıcı ile boyadım:kararmalarını engellesin diye.Sizinde çok sevdiğiniz takılarınız daha uzun süre parlak kalsın,sizde parlatıcı ile boyayın derim;)

Sevgiler...

42 yorum:

  1. ilk kez senden duyuyorum parlatıcıyla boyanınca daha uzun süre kararmadan durduğuunu, çok güzel bir fikirmiş bu. Pantalonunun rengi içimi ısıttı çok tatlı bir renk;)
    www.aycelcehayat.com 'dan sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra parlatırsın artık:)bende duyduğumda sevmiştim bu fikri.
      Pantalonun rengine vuruldum zaten:)
      Sevgiler...

      Sil
  2. çok şekerler,cici cici kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlılar güzel günlerde kullan...bloğuma bekliyorum...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mersi tatlım;)bloguna tabiki uğruyorum;)

      Sil
  4. küpelerin çok tatlı, tam baharlık cıvıl cıvıl kuşlar :)güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,tam baharlık haklısın;)

      Sil
  5. Kıyafetlerin ve ojenin uyumuna bayıldım :) Hele o küpe ve yüzük.. Çok şeker <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,beğenmene sevindim:)

      Sil
  6. Takılarına bayıldım tatlım, çok şıklar. Parlatma fikrini de tuttum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlışım.Parlatma gerçekten işe yarıyor;)

      Sil
  7. :) güzel günlerde kullan kuzum tavsiye için teşekkürler mutlaka uygulayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersi canım benim.Rica ederim,denediğinde pişman olmayacaksın;)

      Sil
  8. İyi günlerde kullanın..kalpli olanı beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  9. O takılar nekadar güzeeel! Hele yüzüğe bayıldım. Pantolon ve gömlek de çok güzel arka plan olmuş Güle güle kullan canım:))

    betulove.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)mersiii.Arka planı bende sevdim:)

      Sil
  10. Ne cici küpeler, çok beğendim. En yakın zamanda senin kulaklarında da bir fotosunu koy ama mutlaka;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Kulağımda bir foto eklerim tabi:bir kombin postunda;)

      Sil
  11. çok şık bir takı takım olmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. Ojenin rengine bayıldımmmmm.. :)

    YanıtlaSil
  13. cici ötesiiii:) o kuşlu yüzükten bulursam asla kaçırmam güle güle tak takıştır canım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)teşekkürler.tüm treseralarda bolca var kuşlu yüzük ve küpe;)

      Sil
  14. takıların da gömlek pantolon da çok güzelmiş güle güle kullan..parlatma fikrini zincirde uyguluyor musun ben de deniyecem güzel fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.evet zincirede uyguluyorum,ışıl ışıl kararmadan öylece duruyorlar;)

      Sil
  15. renklerin uyumuna bittim resmen,süper olmuş cnm,takipteyim aynen devam.. bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,hemen uğruyorum;)

      Sil
  16. pek sevdiğim renkler! çok güzel olmuş renklern uyumu!
    ben de çantalardın saplarında falan uyguluyorum parlatma olayını!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mersi tatlım.bende mümkün olan her eşyama uyguluyorum:)

      Sil
  17. huhuuuu ögretmenım nerelerdesın..kupelerı kulakta gormek ıstıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz yoğunum blogumu ihmal ettim farkındayım canım;)küpeleri kulakta da fotolarım:)

      Sil
  18. Blogunuzu yeni keşfettim, küpeler çok güzel ve parlatıcı fikri çok ilginç, sevdiğim takıların kararmasından nefret ediyordum deneyeceğim hemen ben de..Yeni fikirlerinizi merakla bekliyorum. Bloguma da tabi ki, sevgiler :)
    surprizmenu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.Fikri beğenmenize sevindim;)Blogunuzu ziyarete geliyorum hemen:)

      Sil
  19. kuşlu küpelere aşık oldummmmm:)
    İyi günlerde tak:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. çok şekerler! güle güle kullan ::)

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. zıncere nasıl uyguluyorsunuz fırcayla surerekmı yoksa ıcınemı batırıyorsunuz :) takıların kararması benı cıldırtıyo :))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...