İzleyiciler

13 Şubat 2012 Pazartesi

Kar kombini

Başlık fotoğrafla uyumsuz görünüyor biliyorum ama Adana yakınlarında kar görmeye,kartopu oynamaya gittiğimizde de güneş peşimizi bırakmıyor ve kalın giyinmekten hoşlanmayan ben montu bile bir kenara bırakabiliyorum.

Bere;annemin el emeği
Tayt,hırka;Mango
Botlar;Kinetix(Lisede almıştım:))

(Bu post bu kadar kısa olmamalı diye düşünüyorum,kara hasret bir memlekette yaşayan biri olarak bol fotoğraflı bir postla yeniden görüşürüz diyorum;))

Muckksss...

21 yorum:

  1. berenin rengi cok güzel bir hava vermiş :D saclarda pek güzel

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sinemim,muckssss;)

      Sil
  3. senınnnnnnnn her halın cok guzelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ayyy çok şımardım şimdi:))teşekkürler canım.

      Sil
  4. demek lisedeki botlar hala duruyor, maşallah size, çok iyi kullanmışsınız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet temiz kullanmışım:)teşekkürler.

      Sil
  5. pozantı mı orası? kar yok ama yağmurlar nihayet azcık ara verdi..
    saçların çok güzel görünüyo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Horzum.Kozan'a yakın.Yağmurlar azaldı ruhum aydınlandı valla:)
      saçlarımı bende sevdim;)teşekkürler.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Pek şımardımmmm:)teşekkürler.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. teşekkürler canımıniçi,buarada az önce sesini duymak iyi geldi;)

      Sil
  8. ne güzel olmuşsun canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  9. ne içten gülümseme böyle, insana pozitif enerji veriyor!saçlarınızın rengi de çok hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,böyle düşünmenize sevindim.Saçlarımın bu rengine takılı kaldım değiştiremiyorum:)

      Sil
  10. Saclarin cok guzel, MashAllah=)))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...