İzleyiciler

5 Şubat 2012 Pazar

Funda CEYHAN ve Arman bebek

Adanalı Bloggerlar Buluşmasında tanışıp,kaynaştığım,blogunu sıkı takip ettiğim canım arkadaşım Funda'nın bebeği oldu ve geçen cuma mevlüdü yapıldı.Sevgili Mor menekşe blogunun sahibesi ile buluşup Arman bebişi görmeye gittik.

Miniği kucağıma aldım,mis kokusunu kokladım:




 Herşey özenle hazırlanmıştı.Bayıldım diyebilirim.Funda'nın sıcaklığı ve içtenliği ile birleşince:çok mutlu olduğum,iyiki gitmişim dediğim bir ortamda bulunmuş oldum.Annesini tanıyınca da bu hatunun marifetlerini,güzelliğini kimden almış olduğunu anladım;)

Fundacığımın daha bol fotoğraflı yazısını merak edenler burdan bakabilirler.

Arman bebeğe ailesiyle beraber geçireceği sağlıklı,mutlu,güzel ve uzun bir ömür diliyorum.Fotoğraflara bakanlardan 'maşallah'eklemelerini rica ediyorum:)
Fundacım kocaman öpüldün,nazarlıksız sende bebişinde evden çıkmayın olurmu:)

16 yorum:

  1. Canım benim, çok teşekkür ederim. Ben de çok çok mutlu oldum, güzel dileklerin için ayrıca teşekkür ederim. Ben de çok öpüyorum canım, Arman da teyzesini öpüyormuş ;) Kocaman sevgilerimizle tatlım...

    YanıtlaSil
  2. Canım rica ederim,asıl ben teşekkür ederim tekrar tekrar.Arman miniği yerime öp tatlım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir gün geçirmişsiniz allah arman bebeğe sağlıklı mutlu ömürler nasip etsin.bu arada biri 20 biri 2 günlük iki yiğenim var ve gerçekten bebek kokusu paha biçilemez bişi boyunlarından öpüyorum durmadan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok güzel bir gündü.Arman bebek için güzel dileklerine teşekkürler.Sizin bebişlerede uzun,sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum.koklamaya doyamıyorsun dimi;)

      Sil
  4. Maşallah ne tatlı yaa, Allahım bağışlasın..

    YanıtlaSil
  5. maşallah,Allah güzel kaderler yazsın ona,ailesi sağlıkla huzurla büyütür inşallah,e darısıda bize olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.İnşallah.Bizmiiii:) sanırım artık daha sıcak bakıyorum anne olmaya;)

      Sil
  6. ay ay ay masallah sıze adananın lohusa serbetıde cok farklı ve guzledır :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol.Adana şerbeti değil lohusa şerbeti ikram etti Funda sağolsun.Adanalı değil,kaynar biraz değişik gelmiş olabilir.

      Sil
  7. AMANNN MAŞŞALLAH O BEBEĞEEEE,YERİM ONU BEN HEMEN İNCELEMEYE ALIYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Maşallah.İncele miniği,çok tatlı çok.

      Sil
  8. çok güzelsiniz ama arman bebeğe koskaca bir maşallah çok tatlı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,evet bin maşallah...

      Sil
  9. Hepiniz çok tatlısınız. Annemiz ve yakışıklı bebişine de kocaman maşallah :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...