İzleyiciler

17 Şubat 2012 Cuma

DIY(Kendin yap):ÖRGÜ KULAKLIK

Tamamen kendi uyudurmasyonum:)

Malzemeler:
*artık tüylü yün
*ince taç
*keçe
*iğne,iplik
*biraz pamuk
*ölçü için kupa ve yüzüğümü kullandım
*bir tutam uydurukçuluk:)

Yapılışı:
80ilmek atıp 20sıra düz örgü ördüm.
Tacın kulağıma gelen kısmına birazcık pamuk ekleyip,yünden ördüğüm parçayı sardım,diktim.

Kahve içtiğim kupayı ölçü olarak kullanıp 4 yuvarlak kestim,keçeden.
2keçe parçasını şekildeki gibi dikip,bir kısmını açık bırakıp ordan pamuk doldurdum sonra tamamını diktim.

Alyansımı ölçü olarak kullanıp mavi keçeden 2 yuvarlak kestim.

Kumaş boyası ile göz bebeği ve ağzını çizdim,kuruduktan sonra tüm parçaları birleştirdim.

Babam ve kocam mangal derdindeyken kardeşim ve anneme poz verip,kulaklığımı hayırladım:)

                              Öpüldünüz;)

10 yorum:

  1. ahhh kzuummm ellerine sağlık vallahi süper olmuş....geçen sene bende düşünmüştüm böyle birşey üretmeyi sonra pentide çok uyguna bulunca hemen aldım,gerek kalmadı ama tabiki el emeği gibi lezzetli olmaz hazır alınanlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım.almak tabiki çok keyifli ama azıcık kullanıp kenara kaldıracağım için kendim yapmak istedim.burda satılmıyor bile...çünkü kullanacak mevsim yok;)

      Sil
  2. güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Aklınla bin yaşa kuzum ne de güzel olmuş :) kulakların hiç üşümez böylece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)sağol tatlım.Kulaklarım üşümüyor,kendi uydurmasyonumu kullanmakta ayrı bir keyif:)

      Sil
  4. keçeyi nereden aldınız acaba adanada bulabileceğim bir yer var mı?

    YanıtlaSil
  5. Beautiful!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...