İzleyiciler

6 Ocak 2012 Cuma

Yılbaşı

Geç kalmış bir post ile merhaba;)

Bu yıl yılbaşında arkadaşlarımızla toplanalım,evde oturalım modundaydık.Yeni yıl heyecanına pek kapılmadım.
Öğrencilerle yapılan hediye çekilişleri,mağazaların süslenmesi,gelen mesajlar derken biraz biraz hareketlendirdi beni...

Yeni yıla 2gün kala dışarda kutlamaya karar verdik.Eşim kuzeni(kendi kuzenim gibi benimsediğim,sevdiğim)ablam ve eşinin davetini kırmak istemedik.Ne giysem telaşına düşüp acele ile sade birkaç cici seçtim.Saçlar brezilya fönü nedeniyle kuaföre gerek kalmadan hazırlandı.

Fotolarda öncelik hatunlarda:
Sigara molasında olanlar kalın,sadece fotoğraf derdinde olanlar incecik çıkmış dışarı:)


Yılbaşı kombini olmazsa olmaz dimi;)
*Etek,Üst,Deri ceket;Koton
Papiler;Steve Madden



Öpüldünüüüz;)

8 yorum:

  1. mutlu yıllar ozaman:)Eteğinzin renginde bi türlü bulamadım kotonda size cok yakışmış ama:)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuşsun canım, tekrar yeni yılını kutlarım, sevdiklerinle mutlu bir yıl dilerim tatlım, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Cok siksinn canım saclarında cok guZel renk sana yakışıyor ...mutluluğunuz her daim olsun ..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merve Yıldız;Mutlu yıllar;)Teşekkür ederim.

    Funda Ceyhan;Teşekkürler canım.İnşallah hep sevdiklerimizle sağlıklı ve mutlu günler geçiririz;)Sevgiler...

    Kokosss kelebek;mersi şekercim.Saçlarımı uzun süredir aynı renkte kullanıyorum ama sanırım bir süre daha böyle kalır;)Mutlu yıllar.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. sevdiklerinle nice mutlu senelere...çok hoş bir kombin olmuş yakışmış gerçekten

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuşsun, iyi seneler :)sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok eğlendiğiniz belle ve çok şık olmuşsun 2012 hayatına mutluluk katsın başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  8. çok şık ve güzel olmuşsunuz:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...