İzleyiciler

11 Ocak 2012 Çarşamba

TANTİTONİ İNDİRİMİNDEN PAYIMA DÜŞENLER

Mutfakta vakit geçirmeyi çok sevdiğimi daha önce söylemişmiydim?

Rengarenk tabaklar,peçeteler,özellikle bardaklar-kupalar,runnerlar...hepsi mutfak aşkımı kabartıyor.

En keyifli kullandığım ürünler genelde Tantitoni 'ye ait.Ürünleri şirin olmanın yanısıra kullanışlı ve kaliteli.Tantitoni'den ne aldıysam hep memnun kaldım hep zevkle kullandım hiç sıkılmadım.Alışveriş günleri uğramadan geçemediğim mağazalar arasında diyebilirim.

Son 2 aydır belirli aralıklarla uğradığımda aldığım cicilerin aynı tonlarda olduğunu farkedince fotoğrafladım.Çeyiz hazırlığında olanlara fikir,evli olanlara çeşit olur belki;)

 Bambu Suplalar(Kocişle renkli sofraları seviyoruz)
Kurabiye standı öyle tatlıki şimdi şekerler ile mikrodalgayı renklendiriyor. (Kedicikler başka bir mağazadan)
Büyük boy süzgeç;

 Çok bıçaklı rende'yi çok sevdim.Salata süslemelerinde,kızartmalarda farklı şekiller güzel olabilir.
 Çok amaçlı sepet'e günlük kullandıklarımı ekledim.
 Bardaklar Migros'tan ama turkuaz uyumu için burdalar:)
 Aşık olduğum cupcake tepsi;
 Mini boy tepsi'de turkuaz...


 Balık;Rossman

Bu güzellikleri ilk kullandığım gün burda.

9 yorum:

  1. maviş olan herşeye bayıldım çok ciciler güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  2. baya birseyler almisin. hayirli olsun, iyi günlerde kullan.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. hepsi ayrı güzel.güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  5. valla çok güzel ürünler almışsın ama özellikle turkuaz bardaklarına bayıldım bayıldım.hepsini güle güle kullan tatlım bu arada beni hatırlarmısın bilmem ama sen kpss için kursa giderken bende gidiyodum kursa ve ben atandım sonunda oldu ama seninde bir o kadar keyifli bir işin var herşeyin hayırlısı yani;)))))))
    http://hayatkayraylaguzel-esra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. çok güzelller çingişim.acaba migrosta o bardaklardan var mıdır?

    YanıtlaSil
  7. esra;ne güzel atanmış olman.ben ümidi kestim;)teşekkürler canım.

    pembe fiyonk;teşekkürler tatlışım.ben aldığımda hepsini aynı bile renk bulamadım çok hızlı tükeniyor.dilerim bulabilrsin;)

    YanıtlaSil
  8. Beni,m de tabak çanak sevdam var:-) Burada http://nurayilbars.blogspot.com/2012/02/tabak-canak-sevdas.html

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...