İzleyiciler

24 Ocak 2012 Salı

DIY(Kendin yap):SNOOD

Kış akşamları örgü örmeyi çok seviyorum.
Yaptıklarımı kullandığımda mutlu oluyorum,birde beğenilirse değmeyin keyfime:)

Son günlerde CİNGİFİLLİ DÜKKAN için çalışmalarım devam etsede aradabir kendim için üretiyorum,pardon:tasarlıyorum*_*(buaralar çok takılıyorum bu kelimeye nedenmi?hakedende 'tasarım' diyor her yaptığına,haketmeyende...amaan neyse şekerler konuma dönüyorum)

Geçenlerde yaptığım bir türlü kullanamadığım örgümü paylaşmak istedim:
 Artık yünü değerlendirmek için 20-24 ilmek atıp,düz örgü ördüm.Boynuma iki kez dolayabileceğim şekilde uzunluğu belirledim.Uç kısımlarını birleştirip,diktim.
 Kombinlemek için kot elbise ve koyu mavi koton çorap seçtim.

                                Sevgiler...

15 yorum:

  1. Ne güzel, güle güle kullan. Çok beğendim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. caniş çok güzel olmuş ellerine sağlık maviye bayılırım zaten yün için en güzel dükkan çakmak cad dekimi nereyi önerirsin?

    YanıtlaSil
  3. Atolye Kedi;Çok teşekkürler canım;)

    Mor menekşe;tatlişkom teşekkürler.ben yünleri evime yakın bir yerden alıyorum ama çakmak cad.de daha çok çeşit var diye biliyorum;)

    YanıtlaSil
  4. Beraber bakalım yünlere,ıvırzıvırlara;) (mor menekşe)

    YanıtlaSil
  5. bende yapıyorum bi snood ama ole bi ip ve şiş seçmişim ki ör ör bitmedi:) senini çok begendim renginide duruşunuda güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sana da uygun ip ve şiş seçeriz.yeterli iste tatlış;)

      Sil
  6. KUŞUMM ELLERİNE SAĞLIK PEK GÜZEL OLMUŞ BENDE YAKINDA YAPILANI POSTLARIM ŞİMDİLİK GEZMEKDEN BUNLARI POSTLAMAK YERİNE GEZMELERİ YAYNLIYORUM HAHAA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersiiii şekerim;bende yarın tatil moduma geçiyorum gezme postlarına başlicam;)

      Sil
  7. gule gule sevgıyle kullannnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  8. pek güzel olmuş farklı renklerde de örmelesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim,ipler alındı sırada bekliyor aslında:))

      Sil
  9. Ellerine sağlık canım arkadaşım harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canım arkadaşım harika olmuş :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...