İzleyiciler

26 Ocak 2012 Perşembe

DIY(kendin yap):ATKI

Son günlerdeki soğuklar nedeniyle atkı-bere düşkünlüğüm arttı,ah birde kullansam:)Yapıyorum ama nadiren kullanıyorum.Benim en büyük keyfim yaptıklarımı hediye edip birilerinin mutluluğunu görmek...

Az önce özel derse gelen bir öğrencimin taktığı atkıyı görünce ve beğenince hemen fotoladım,paylaşmak istedim.Yapımı kolay gibi görünüyor,marifetli hatunlar deneyebilir.Ben denemeyi düşünüyorum ilk fırsatta:)

 Daha yakından bakmak isteyenlere:

Tığ ile küçük kutucuklar yapılıp atkı oluşturulmuş daha sonra ipler atkı boyutunda aynı uzunlukta kesilmiş,5erli gruplanmış.Her bir kutucuk içinden ipler bir alttan bir üstten geçirilmiş(sanırım).Nasıl bir anlatım tarzıysa  bu:))

Denerseniz görmek isterim şekerler;)

Öpüldünüüüsss*_*

20 yorum:

  1. ellerinize saglıkk çok çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yapmadım ama yine de teşekkürler;)

      Sil
  2. değişik bir atkı olmuş gerçekten...

    YanıtlaSil
  3. ay çok kolay ve zevkli bi şeymiş...Denemek lazım..

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yapımı gerçekten çook eğlenceli bir model,geçen yıl yapmıştım bnde,ellerine sağlık,sevgiler..

      Sil
    2. dilerim bende yapabilirim;)sevgiler...

      Sil
  5. renk uyumu harika kumaş gibi görünüyo gerçekten harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende beğenirim gri-pembe uyumunu;)

      Sil
  6. valla çok güzel bir model annemde bana bu modelden bir ceket örmüştü,tabi o ceket miydi?yoksa battaniye mi?orası tartışılır ama gri ve pembe uyumuna bayıldım...en kısa sürede bir tane yapılmalı.
    bende bloğuma beklerim;)))
    http://hayatkayraylaguzel-esra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annenin yaptığı ceketi görmek isterim;)blogunu ziyarete geliyorum hemen:)

      Sil
  7. Kolay gibi görünüyor tatlım denemeli de ne zamannn? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım akşam dizi izlerken,twitten fırsat bulup yapılabilir sanki:)

      Sil
  8. çok hamaratsın maşallah:)) bende adanada yaşıyorum artık :))senden adananın bazı yerlerini öğrenebilirmiyim ? mesela kuaför :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)adana'da ne lazımsa sorabilirsin yardım ederim elimden geldiğince;)kuaförü ne için istyorsan ona göre yönlendireyim:))boyamı,kesimmi...

      Sil
  9. eger yaparsan mutlaka postu beklıyorum ama ben yapamam bılıyorum

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...