İzleyiciler

23 Ocak 2012 Pazartesi

Cingifilli hakkında 7 gerçek


Bloguma bu ödülü veren canım arkadaşım Sinemella'ma teşekkürler.

Mim kuralı :Hakkımda 7 gerçek yazmam.

Cingifilli ile ilgili gerçekler şöyle:

1-Tatlı ve dondurma aşığıyım:maalesef 'hayır'diyemiyorum:)

2-Tüm hayvanlardan aşırı korkuyorum.Dokunamıyorum.
En sevdiğim ve besleyebildiğim tek canlı:Balık:)

Şirin ördeklere yem atarken bile korkumdan uzak dururum.


3-Deniz kenarı ve yeşil bana huzur verir,enerjimi arttırır,birazda şımartır beni.Minik bir kız çocuğu ruhu yaratır içimde...

*Ukalalık,saygısızlık,kendini beğenmişlik ve iyi bilinmeyen bir konuda ısrarlı konuşmaya ise tahammülüm yok,enerjimi düşürüyor.

4-Fiyonkkoliğim:)
Giyim,aksesuar,çorap,mutfak ürünlerii...farketmez,fiyonk görünce kendimi kaybederim.



 5-Vazgeçmeyeceğim tek dostum;kardeşimdir.
Kahkalarımızın birbirine karıştığı da olur,hüzünlerimizin çakıştığıda...
Alışverişte,gece gezmelerinde,film seçiminde,uzun sohbetlerde ve sayamadığım birçok zamanda yanımdadır.

(Arkadaşlarıma haksızlık etmek istemem,çok sevdiğim,iyi vakit geçirdiğim birbirinden tatlı arkadaşlarım var.
*Hayatımı güzelleştiren insanlara vakit ayırıp,değmeyenleri silmeyi öğrendim sayılır.)
6-Evliyim.Eşimle üniversitede tanıştık.Beraber büyüdük diyebiliriz.Tüm deliliklerimi kocaman sakinliği ile dengeler.Canım o benim.
*Hakkında çok şey yazabilirim ama sanırım bu sayfa bana yetmez.

7-Çocukluğumda başlayan uyum takıntım,üniversite yıllarından kalma toz ve polen alerjim var.
(Çantamda alerji hapım eksik olmaz)
Renkli giyinmeyi çok seviyorum.Giydiklerimle aksesuarım,ayakkabım,ojem,rujum uyumlu olmadan evden çıkamıyorum;ki evde de pijama-terlik-toka ahengini önemsiyorum:)
Dekorasyonda,sofralarda da uyum arıyorum...


Bu mimi bu kadar uzun cevaplayan pek görmedim ama bana gelen mailleri dikkate alıp bol görselli postlara yer vermeye çalışıyorum.Dilerim keyifle okursunuz.

Sevgiler...

14 yorum:

  1. çok keyifle okudum canım, hakikaten fotoğraflar süper bir hava katmıs bu posta bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım.Beğenmene sevindim;)

    YanıtlaSil
  3. en az senin kadar güzel ve sıcak bir yazı olmuş canım, cevapladığın için ben teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. Sinemella;Tatlıım çok teşekkür ederim;)

    Kitap eylemcisi;Mersiii:)

    YanıtlaSil
  5. COKCOKCOK GUZEL BIR POST OLMUS...HAYCANLARA DOKUNAMIYORSUNNN :(( BENDE TAM TERSIYIMDIRRR..ELMAYRAYIM POSTUM BILE VAR :))) ESINLE MUTLULUKLAR DILIYORUM SANA...DENGE NE KADAR GUYZEL BIRSEY...SEN FIYONK BEN KELEBEK HAYRANIYIM :)))

    YanıtlaSil
  6. çok keyifli olmuş kesinlikle zevkle okudum bir çırpıda.resimlerle renklenmiş post.seni yansıtmış

    YanıtlaSil
  7. Kokosss Kelebek;Teşekkürler canım.Hayvanlara alışamadım çabalasamda:(Denge çok önemli haklısın.Fiyonk olmadan asla diyorum:))))

    Duruca yaşamak;teşekkür ederim canım,beğenmene sevindim;)

    YanıtlaSil
  8. ben de bu postu keyifle okudum ve blogunuzu da keyifle takip ediyorum. paylaşımlarınız için teşekkürler, aynur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.sevgiler...

      Sil
  9. Ne de guzel yazmissin canim. Hayvanlar konusundaysa ayni durumdayiz tatlim, ancak uzaktan sevebiliyorum ben de:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Yaaa hayvanlar konusunda aynı olduğumuzu bilmiyorumm,alışamadım yıllardır:(

      Sil
  10. keyifle okudum güzel bi post olmuş canım......

    YanıtlaSil
  11. canım 1,2,3. maddelerde birebir aynıyız :) seni daha yakından tanımak ne güzel

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...