İzleyiciler

10 Ocak 2012 Salı

BREZİLYA FÖNÜ SONRASI


Bir süredir bu konuda fotoğraf paylaşmak istiyordum.Mail atanlara,merak edenlere fikir olsun diye hemen yorumlara geçiyorum:

Brezilya Fönünün artıları;
*Yumuşacık ve parlak saçlar
*Kuru saçlarıma extra nem
*Kabarma olayını unutma
*Kullandığım organik ürünler sayesinde her yıkamada bakım yapılmış hissi...

Eksileri;
Aslında benim için pek bir eksisi yok diyebilirim.Yıkama sonrası 10dk Fön tarağı ile saçları tarayıp düzleştirebiliyorum yada 5dk fönle kurutup 5dk düzleştirici ile düzleştiriyorum.(2.si daha güzel sonuç veriyor)

Uğraşmak istemiyorsam kurutup topluyorum hoş bir dalgası oluyor.

Her halini değerlendiriyorum diyebilirim.Dağınık topuzlar,gevşek örgüler yapıp düz halinden sıkılmamaya çalışıyorum.(Düz saçtan bıkacağımı pek düşünmesemde;))

Yıkama sonrası sadece kurutulmuş hali nasıl?sorusuna cevap.


Öpüldünüsss:)

30 yorum:

  1. ama ama ama dümdüz değiller:((ya hiç bahsedildiği gibi olmuyor bu fön,illa birşey süreceksin saçına..ya fön,ya düzleştirici...tabi kıvırcık olanlar ona bile şükrediyor:))memnunsan ne mutlu sana yenilersin herhalde tekrar kuzucum.rengi oldukça güzel sakın oynama yapmayasın:))zaten boya yapıldığında b.fönü bozuluyor.tecrübeyle sabitlenmiştir.

    YanıtlaSil
  2. Moralinizi bozacak biliyorum ama Brezilya fönü kullanırken permada kullanılan bir kimyasal kullanılıyor ve bir çok kuaför bunu müşteri kaçırmamak için inkar etsede Brezilya fönü ve Perma 50 yaşına gelen kadınlarda saç bırakmıyor. Gençliğinde perma yaptıran 50-60 yaşında ki kadınların saçlarına baktığımızda ortası hep dökük...

    Bence tekrarlatmayın, bunu çok emin olarak söylüyorum size. Ankara'nın en iyi ve en pahalı kuaförlerinden biri söyledi bunu. Müşterilerine tabii ki zararlı yönlerini çok fazla anlatmıyor, ama bu kadar yakınım olunca beni direkt reddeddi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz kuaförmüsünüz doktormu nasıl bu kadar emin konuşuyosunuz bende saçlarına yıllarca perma yaptırıp hala sırma saçlı bi sürü insan tanıyorum nası olacak şimdi

      Sil
    2. Ben katılmıyorum sana yanıltıcı bilgi veriyorsun son altı yıldır sürekli kendim yapıyorum ve hiç te bahsettiğim kimyasallarla alakası yok iyi aratır derim...

      Sil
    3. Bende katılıyorum yıllardır kendim bu fonu kullanıyorum missbone insanları yanlış yönlendirmede önce iyi arastir kimyasal la alakası bile yok özellikle perma gibi bir uygulamanın malzemesi ile

      Sil
    4. Bende katılıyorum yıllardır kendim bu fonu kullanıyorum missbone insanları yanlış yönlendirmede önce iyi arastir kimyasal la alakası bile yok özellikle perma gibi bir uygulamanın malzemesi ile

      Sil
    5. Ben katılmıyorum sana yanıltıcı bilgi veriyorsun son altı yıldır sürekli kendim yapıyorum ve hiç te bahsettiğim kimyasallarla alakası yok iyi aratır derim...

      Sil
  3. pembebakteri;evet canım dümdüz değil o nedenle paylaştım.tekrarlatmicam çünkü düzleştirici kullanıcaksam zaten düz yaparım ben:))

    missbone;moralim bozuldu evet:(çünkü kimyasaldan korkan bir insanım.çok araştırdım.üstünüde okudum kutunun.çin malıda değildi.bir cesaretle yaptrdım.bir daha yenilemyi düşünmüyorum.ve dilerim ileriki yıllarda sağlam saçlarım benle olur.

    YanıtlaSil
  4. missbone;buarada teşekkür ederim.okuyanlara fikir bana da ders oldu:)

    YanıtlaSil
  5. Bir kereden birşey olmaz zaten.:) Ama tekrarlandığında kötü sonuçlar doğurabilir.:) Çok güzel saçların var, yazık etme onlara... Fön her zaman en güzeli, düzleştirici de alternatif tabii.:)

    YanıtlaSil
  6. Dilerim birşey olmaz.Yorumunu okuduğum andan itibaren aklıma takıldı:(Bir daha yaptırmam sanırım.Sağlığım herşeyden önemli.Fönlü günlere dönerim:)

    YanıtlaSil
  7. selam,
    çok yaygın bu fön ...
    ilk ve son deneyim olmuş senin için...
    ama saça kolaylık getirdiği kesin zararlı olmasa tabiii.

    sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. tam aradığım bir post olmuş bende bu haftatsonu yaptırmayı düşünüyordum
    ama vazgeçtim zaten saçlarım kıvırcık değil düzleştirici yine lazımsa saçlarımı riske atmaya gerek yok düzleştir çık:)
    tşklerr:)

    YanıtlaSil
  9. benim saçlarım kıvırcık değil kabarıktı ve bende banyodan sonra bile fon çekilmiş gibi duruyordu.

    eğer kabarık saçlı olan varsa saniye beklemesin yaptırsn derim:)

    YanıtlaSil
  10. cingifilli ama saçların çok sağlıklı ve güzel görünüyor canım lütfen kafana takma olumlu düşün sen.zaten bakımlarını da yapıyosun ilerde bişey olmaz iyi bakarsan.Ama bir daha yaptırma bencede riske atmaya gerek yok yinede.

    YanıtlaSil
  11. canım,

    biliyorsun ben senden 3-4 gün önce yaptırdım bu işlemi. Her banyodan sonra iyiki yaptırmışım diyorum.

    Evet pırasa gibi dümdüz değil, ama banyo sonrası o işkenceyi çekmiyorum. bu bile bana yeter.

    Ben saçlarımı body shop'un bambulu fırçasıyla tarıyorum. Ayrıca kuaförlerin kullandığı bir fon makinem var. Bununla yukarıdan tutarak kurutuyorum, arada da bambu tarağımla tarıyorum. Gayet iyi bir performansı oluyor. Sonuçtan memnunum. İstersen bir de böyle kurutmayı dene. Biraz önce bu şekilde kuruttum ve senin için fotosunu çektim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar , benimde saclarim banyodan sonra illaki düzleştirmem gerekiyor yani çok fazla kabarik sizce bu işe yarar mi

      Sil
  12. canım internetimde sorun gönderdimi gönderdemedimi bilemedim.. çok sağol ilgin ve tabiki yazın için.. okuyunca çok memenun oldum:))... evet artılarıda var sanırım ama yinede cesaret edemiyorm. (saçlarım çok ince telli ve az canım benim) tekrar teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  13. artıları eksileriyle kullanan arkadaşlar, ben de brezilya fönü düşünüyorum ve benim hem sık hem kalın telli hem kıvırcık. bu nedenle cesaret edemiyorum. ne diyorsunuz?

    YanıtlaSil
  14. slm arkadaşlar bende yaptırdım ama bugün zararlarını okuyunca çok pişman oldum.kesinlikle önermiyorum yaptırmayı düşünen varsa önce zararlarını bir araştırsın

    YanıtlaSil
  15. Perma ilacı ile brezilya fönü ilaçları birbirinden hem yağı hem kimyasal olarak apayrı, Missbone sana bunu kim söylediyse resmen şehir efsanesi yaratmış zira brezilya fönü zaten kafa derisine sürülmüyor. Kimya bilgisi olmayan insanların yarattığı bu efsanelere bayılıyorum doğrusu, nasılda korkutuyorsunuz insanları. Sözüm mesaj yazan arkadaşa değil ama bu saçmalıklara inanmayın. 3 yıldır brezilya fönü yapıyorum, oryalden yanan saçlarımı kestirmek zorunda kalmadan toparladım ve benim o kıvırcık cansız saçlarım pırıl pırıl parlıyor şu an. Saçları kıvırcık ve dalgalı arkadaşlar tek seansta çözüm bulamazsınız 2 seans yaptırmanız lazım 1 hafta ara ile o zaman direkt dümdüz oluyor bilginize.

    YanıtlaSil
  16. biz üç yıldır keratin ithalatı yapıyoruz. içindeki etken maddelerinin tüm zararlarının derecelerini biliyoruz. brezilya fönü dediğiniz ürünün içerisinde kullanılan madde gıda sektöründen tutun tıp' a kadar bütün sektörde kullanılıyor. ölümcül olabildiği durumlarda vardır zararsız olduğu durumlarda. sizin nasıl ve ne amaçla ne dozda kullandığınıza bağlı. bu yüzden merdiven altı ürünlerin kullanıldığı salonlardan yola çıkıp tüm sektörü karalamayın. Gıda zehirlenmesi yaşayan insanlarda var o zaman yemekte yemeyin arkadaşlar. lütfen kimseye gereksiz yere saçma sapan karalamalar yapmayın. eğer kafanızda bu ürünler hakkında olumsuz düşünceler varsa buyrun arayın biz aksini her türlü kanıtlarız. 0506 840 81 92 e-mail:la-brasiliana@hotmail.com facebook: La-brasiliana Treatment

    YanıtlaSil
  17. biz üç yıldır keratin ithalatı yapıyoruz. içindeki etken maddelerinin tüm zararlarının derecelerini biliyoruz. brezilya fönü dediğiniz ürünün içerisinde kullanılan madde gıda sektöründen tutun tıp' a kadar bütün sektörde kullanılıyor. ölümcül olabildiği durumlarda vardır zararsız olduğu durumlarda. sizin nasıl ve ne amaçla ne dozda kullandığınıza bağlı. bu yüzden merdiven altı ürünlerin kullanıldığı salonlardan yola çıkıp tüm sektörü karalamayın. Gıda zehirlenmesi yaşayan insanlarda var o zaman yemekte yemeyin arkadaşlar. lütfen kimseye gereksiz yere saçma sapan karalamalar yapmayın. eğer kafanızda bu ürünler hakkında olumsuz düşünceler varsa buyrun arayın biz aksini her türlü kanıtlarız. 0506 840 81 92 e-mail:la-brasiliana@hotmail.com facebook: La-brasiliana Treatment

    YanıtlaSil
  18. öncesinde kıvırcık mıydı saçlarınız?

    YanıtlaSil
  19. ben de yaptirdim. memnunum soru isareti olanlar tavsiye ediyorum kesinlikle

    YanıtlaSil
  20. peki brezilya fönü sonrası saçını boyatan varmı herhangi bi bozulma oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  21. brezilya fönü sonrası saçını boyayan varmı herhangi bi bozulma olur mu acaba

    YanıtlaSil
  22. Ben 3 kere yaptırdım ilkinde çok meşhur bir kuaföre yaptırdım ama sallapati yaptılar düzenli müşteri olmadığım için. çok dümdüz olmamıştı ama yinede biraz fön çeker gibi kurutunca çok güzel oluyordu. ikincisini yine bilinen biraz daha az pahalı bir kuaföre yaptırdım. ikinci uygulama olduğu içinmi özen gösterdikleri içinmi bilemiyorum ama toka tutmayacak derecede pırasa gibi oldu. şimdi çok pahalı geliyor yaptıramıyorum. devamlı yaptırmayınca saçlar çok kötü oluyor. rahatlığına alıştıktan sonra bir daha uğraşamıyorsunuz da. uç kısımları 2 yıldır yaptırmama rağmen hala düz altlar kıvırcık bir facia olduğu için kestirmek zorunda kaldım. devamlı yaptırabilecekseniz çok kullanışlı bence

    YanıtlaSil
  23. Bende bugun son seansimi bitirdim saclarim kivircik ve kalin telli duzlestirmekten cok.kirildilar eski halini.ozledigim icin yaptirdim her.ne kadar dumduz olmasalarda eski.halinden.cok.iyi memnunum

    YanıtlaSil
  24. Arkadaşlar ben de dun yaptırdım. Ancak hic arastırmadan yaptırdım. Şu dökülme konusu kafama cok takıldı? Sacları dökülen oldu mu aranızda? Dökülen varsa ne zaman dökülme başlıyor ona gore bakımla falan kurtarılır mı? Bilginiz var mıdır? Cok endişeliyim :(

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...