İzleyiciler

18 Ocak 2012 Çarşamba

Alışverişte kendinizi kaybeder misiniz?

Cevaplarınızı duyar gibiyim:)Erkekler için çok içaçıcı bir aktivite olmasada kadınların çoğu alışverişte mutlu oluyor,kendini kaybediyor diye düşünüyorum.

Alışverişte 'ne almalıyım?' diye pek danışmam,alacaklarımı beğenmem yeterlidir.Uyum manyağı olduğum için tüm dolabımı aklımdan geçirip alacağım parçaları ona göre seçerim.

Akıllı alışveriş yapan ben bile bazen kendimi kaybedip hatalar yapabiliyorum.Sırf üzerinde fiyonk ve kalp var diye aldığım alakasız renkleri kombinlemek için onlara bağlantılı aksesuarlar almak zorunda kaldığım anlar olmuştur.

Geçtiğimiz haftasonu kocişim ve kardeşimle indirimlere gözkırptık.(Kociş pek memnun olmasada,alacaklarınızı kısa sürede seçin diye baskı kursada yılmadık:))

Bu kadar yazıyı nedenmi yazdım?Kardeşim 'alışverişte kendini kaybettiğin an gözün hiçbirşey görmüyor'cümlesini bilmem kaç kez kurmuş olsada bu kez ispatlamak istemiş,fotolamış:)


Mudoya duvar saati ve mumluk almak için uğramıştık,bense kendimi havlulardan hangi rengini alsam,evime uygun neler indirimde diye düşünürken buldum:)


Akıllı alışverişler sonrasında tatlı bir tebessüm ve en önemlisi bunlar için sağlık diliyorum.
Mucksss;)



11 yorum:

  1. çok tatlı görünüyorsun maşallah canım

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim tatlışımm;)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim tatlışımm;)

    YanıtlaSil
  4. Aynen ben :) Bana da genelde eşim aynı cümleyi kurar,''kendini kaybettin yine'' :)) Çok şekersin gerçekten ama :)

    YanıtlaSil
  5. ah ahhhh çooook...alışveriş diyince gözüm bir şey görmüyor desek... ben de bazı şeyleri neden almışım ki düşündüğüm oluyor zaman zaman. ama çok tatlıbişey alışveriş yapmak. blogumda da bu deliliklerime rastlayabilirsin. bloguma beklerim...

    YanıtlaSil
  6. Aktuel moda;:)eşimde aynı fikirde.Teşekkürler canım benim.o senin şekerliğin;)

    capriceline;:)aynı hislerdeyiz demekki.haklısın alışveriş çok keyifli.bloguna hemen ziyarete geliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Benpazarda ve bir milyoncularda kendimi kaybetmeye izin veririm :))

    YanıtlaSil
  8. ben ben bennn :) fotğrafla ispat benşm işimdir ayrıca hehe çok şeker çıkmışsın

    YanıtlaSil
  9. Banuca;bende indirim görünce dayanamıyorum:))

    ByAslı;:)))çok teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  10. indirimle bazen hiç anlasamam bazende kendimi kaybediyorum.ama o bu deil headerın çok güzeeeeeel pembe ve fiyonk

    YanıtlaSil
  11. ALIŞVERISTE KENDIMI KAYBETMEMEM IMKNASIZ COK FENA AMA BIR GERCEK OYLE MUTLU OLUYORUM KI HEMEN DIYORUM BUNU HEMEN GIYMELIYIM SUNU KOYMALIYIM ç:)) BAZEN ALIP HEMEN KABINE GIRIP UZERIMI DEGISTIRIYORUM O KADAR YANI:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...