İzleyiciler

31 Ocak 2011 Pazartesi

şıpsevdilik max.da:)

bu hafta okullarla beraber bizde tatil moduna geçtik.dersleri haftaya yapıcaz.

bu sırada gezme-tozma durumlarını ayarlıyorum benim gibi öğretmen arkadaşlarımla.
bazıları ile şehiriçi planı yapıldı.canım dostumla ise şehirdışı planı yapılmak üzere bugün netleşcek inşallah:)


ee cingifilli akşamları boş dururmu;
bi akşamda hem t-shirt boyama hem örgü örme hem silikon tabancası ile bişiler süsleme isteğim oluyo:)
(şıpsevdiliğim üstümde)
bende çareyi hobi odamdaki bikaç parçayı salona taşımakla buldum.
bi internet sitesinden aldığım minik rafı taşıdım koltuğun yanına,doldurdum bikaç günlük oyalanıcaklarımı ohh rahata erdim:)

dilerim düşündüğüm gibi bi tatil geçiririm.sonrasında bol fotolu postlarla buluşuruz.
mutlu günler diliyorum...





24 Ocak 2011 Pazartesi

makyaj blogları dikkat!!!


makyaj bloglarının sıkı takipçisiyim.
ama gerçekten emek verilen,özenilen bloglar bana daha çekici geliyor.
sadece yaptığı makyajın fotoğrafını ekleyen arkadaşlarada saygım sonsuz ama onların yanında makyaj malzemelerini tek tek açıklayan,fotoğraflayan,özelliklerini-eleştirilerini yazanların yeri ayrı diye düşünüyorum.
daha çok farkedilmeliler diyorum!

uzun süredir takibinde olduğum güzel bi blog;karameltadında.com'da okuduğum yazıyı paylaşmak istedim.(detayları oradan okumanız daha iyi diye düşündüm)
lafı çok uzatmadan karameltadında.com'un tatlı sahibesinin yazısına  buyrun diyorum:)
destek vermek isteyenlerde lütfen buraya

Not;
 makyaj bloglarına teşekkürler.
sayenizde;makyajla ilgili biçok püf noktayı,kozmetiklerle ilgili bilgileri,indirim haberlerini sizlerden öğreniyorum.
dilerim hakettiğiniz değer ve ilgiye boğulursunuz:))

sevgiler...

22 Ocak 2011 Cumartesi

kitap ayraçları






aslında fazla söze gerek yok:)
silikon tabancamı elime aldığımda bırakmak istemediğim anlar oluyor.
sonrada evde ne bulsam yapıştırıyorum,kullanılır hale getiriyorum.


güzel bi haftasonu diliyorum şekerler...

21 Ocak 2011 Cuma

vücuttaki çatlaklar için güzel bi karışım

haftaiçi sabahları evde olduğum günler tv izliceksem Ebru Şallı Tan'ın programını tercih ediyorum.

güzel yemek tarifleri yada güzellik sırlarını,maskeleri kaydediyorum bi kenara:)

bugünde güzel bi tarif aldım.biçok kadının problemi olabilecek bi sorun olan vücuttaki çatlaklar için gereken karışım şu;

1yemek kaşığı avakado yağı
1yemek kaşığı badem yağı
1tane Evitamini kapsülü(eczanelerde var)

karışımı çatlak olabilecek bölgelere uygulayalım derim.ilerde görüntüden ödün vermeyelim:)

kutu kaplama-süsleme-takı kutusu yapma






çikolata kutularını bile atamaz olduğumdan böyle değerlendiriyorum:)

geçenlerde kardeşime yaptığım takı kutusunun bi büyüğünü kendime yaptım.
çikolata kutusunu yapışkanlı kağıtla kapladım,kurdelelerden fiyonk yaptım.silikon tabancası ile süsleri 
tutturdum.o kadar:)

kardeşime yaptığım kutuyu merak eden varsa buraya bakabilir.
diğer kutu kaplama zamazingoları ise burda:)


NOT;bloga ekledikten sonra farkettimki çok kıpkırmızı olmuş fiyonklar.zeminle aynı renk olduğundanda içime sinmedi.hemen minik değişim yapıp öyle kullanayım diyorum.siz ne dersiniz???

silikon tabancası ile çerçeve süsleme




geçenlerde aldığım silikon tabancası ile basit bi süsleme yaptım.
kesme boncukları alıp eski çerçeveme rastgele yapıştırdım.havası değişsin bi şirinlik gelsin diye de kalp ekledim.şimdi sıra içine güzel bi fotoğraf eklemekte...


buaralar şıpsevdiliğim maximumda:)

snood örüyorum
t-shirt boyuyorum
takı tasarlıyorum
silikon tabancası ile neler yapıyorum neleeeeer:)

ama bu hazırlıkların bi amacı var.şimdilik sürprizzzzzz!




20 Ocak 2011 Perşembe

bana super hediyeler geldii


huyumkurusun sadece diyalogumun olduğu bloggerların hediye çekilişlerine katılırım.

çok sevdiğim bi blogta;Kelebeğin Rüyası yılbaşı çekilişini gördüğümde şansımı denemek istemiştim.ve şanslı kişilerden biri oldum:)hediyelerde benim ihmalim yüzünden bugün elime geçti.

Tuğba çok tatlı bi blog sahibesi.
hediyelerinede bayıldımmmm:)

çok mutlu oldum.çooook teşekkür ediyorum canım Tubişim'e

gelelim cicilerime;








carmina minerals far
carmina minerals ruj
carmina oje
revlon maskara
stila 3lü far
3lü duş jeli(daha açmadan harika kokuyolar:))
vee şirin sepet


şimdilik carmina ürünlerinin kutularını çok beğendiğimi söyleyip kaçıyorum.
hediyelerin uygulamalı olarak detaylı fotoları pek yakında burda:))




















Tubişim kocaman öpüyorum seni
benim gibi kokoş birine hediye edilebilcek en güzel ciciler bunlardır:))

19 Ocak 2011 Çarşamba

snood örüyorum
















geçen yıl anneme tarif edip ördürmüştüm.hatta tarif edip adını bulamamıştım;boyunluk demiştim:))
bu yıl çok daha popüler oldu tabi bende geri kalamadım.

bu hafta pembiş snood örüyorum.(sanki biraz ince oldu gibi ama aklımda bi fikir var onu uygularım.bunu söküp yeniden örmeye niyetim yok)

kış akşamlarında basitte olsa elimde bi örgü olması hoşuma gidiyo.
bu bittikten sonra şirin bi örgü ile yeni bi postta buluşmak üzere...

18 Ocak 2011 Salı

Inglot indirimde






















geçenhafta kızlarla alışveriş için çıktığımızda dönüşe karar verdiğimiz anda farkettim indirimi.
sürekli kullandığım bi renk olduğu için bu rengini aldım.
ama çeşit çok-fiyat uygun.bilginiz olsun istedim.

songünlerde indirim haberleri paylaşıyorum fazlaca:)
ama bence hakeden markaların indirim haberini vermekte sakınca yok.

buarada Boyner,İnci,Mudo,Zara indirimide super.

aldığım elbiseleri,ayakkabıyı kombinlerde paylaşıcam.
(mango%50indiriminden aldıklarımın bi kısmı bi daha indirime girmiş.o hüznüde yaşadım:))

güzel günler diliyorum,spora kaçıyorum...

17 Ocak 2011 Pazartesi

bambi botlar indirimde

geçenlerde leoparlı botlarımı soran çok arkadaşım olmuştu.
bi de siyah balıksırtı modelli olanıda soranlar oldu.ben leoparlı olanı Adana'dan siyah olanı ise Ankara'dan aldım.ama bugün maillerime bakarken gördüm.
Trendyol'da Bambi botlar,ayakkabılar indirimde.
bakmak isteyenler burdan buyrun;TRENDYOL

leoparlı olanın fiyatı benim aldığım fiyattan çok daha uygun.ilgilenenler kaçırmasın derim.

bendeki duruşlarını merak edenler şuraya ;leoparlı bot
                                                                   örgü dokulu siyah bot




7 Ocak 2011 Cuma

t-shirt boyama2

 boyama başlangıcı;

boya sonrası süsleme;





batik'ten aldığım düz bi t-shirt boyadım sonrada alladım pulladım:)

(bugünde kendime silikon tabancası aldım artık bu hafta yaratıcılığım tavan yapar eminim:))


1.boyamayı merak edenler buraya.

6 Ocak 2011 Perşembe

silikon tabancası ile ben:)


bugün eşimin kuzeni Betül ablamın yanına uğradım.hediyelik eşyalar satan bi dükkan işletiyor.

5dk oturduktan sonra elime silikon tabancası verip beni masa başına aldı saolsun:)
bende ne bulduysam yapıştırıp
en sevdiğim işlerden biri olan uydurmasyon çalışmalar yaptım.ilk fotoda silikon tabanca ve ben pek mesuduz:)

yapım aşamalarından bi iki kare;

sepetin öncesi-sonrası ve rafta yerini almış hali;

bu cici vazo süslemelerinin lila olanı Betül ablaya,pembe olanı bana ait
ben abartıp fazla doldurdum sanırım:)

şarap sepetini bile tülledik,çiçekledik

bunlarda dükkandan bi kaç foto;
(soldaki tabak süslemeleri sprey boya ile yapılmış ve mum eklenerek zenginleştirilmiş)
renkli mumları hoş süslemeler Betül ablanın elemeği.



sanırım artık daha sık uğricam bu dükkana:)

buarada bugünki kombinim;


kazak-elbise;mango
botlar;ankara'dan
toka;yine fiyonk:))

4 Ocak 2011 Salı

yılbaşı günü-kombini

 yılbaşını eşimin kuzenleri ile geçirdik.keyfli zamanlardı,eğlendik.

elbise seçimim yine mango:)
saçlarımı önce düz fönlettim sonra eve gelip vazgeçtim:) dalgaları kendim yaptım



saçmaladığımız bi kare:))

 kuzenin oğluşuda rakı içicem deyince hemen fotolamak istedim:)



sevgiler...