İzleyiciler

24 Aralık 2011 Cumartesi

Üniversite Arkadaşlıkları

Belkide hayatımızın akışını belirleyecek bölümleri bir heyecanla tercih edip,kazanıp,tıfıl hallerimizle kendimizi büyümüş sanıp adımlarımızı attık üniversiteye...

Okuduğum bölüm itibariyle(Biyoloji) sınıfımızın %75i kız öğrencilerden oluşuyordu.Çokta eğlenceliydi.


Derste ruj yenileyenler,
Kuaföre topluca gidenler,
Kısır partileri,
Uzun sohbetlerle kahve keyifleri,
İndirim mağazalarında karşılaşmalar;özellikle Mango indiriminde pişti olmalar:)

Ve daha neler neler...

Arkadaşlarımın çok büyük bir kısmı Adanalıydı.Zamanla kaynaşıp güzel bir ortam oluşturduk ve mezun olduğumda gerçekten üzüldüm.İş hayatı,evlenenler,farklı şehirlere taşınanlar derken görüşmeler azaldı ama kalplerimiz hep bir bunu bilmek,hissetmek çok güzel.

Geçen hafta bir arkadaşımızın düğünü nedeniyle Adana'ya geldi bizim kızlar.Öğle yemeklerinde,kahve molalarına buluştuk ama doyamadık birbirimize başka birgün bana kahvaltıya geldiler,evimi neşelendirdiler.





 Kahvaltı sonrası kahve...


Sonra da güneşli havada alışveriş...





Görmek istediğim çok sevdiğim arkadaşlarımın minik bir kısmı burda;)
Eski dostlukların tadı şimdilerde yok bence..

12 yorum:

  1. arkadaşlıklar uyuyşan kafalar ne güzel resimler böyle:))
    arkadaşlık ne önemli şey değil mi:))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel kareler...kız kıza yapılan aktivitelerin yerini hiç bi şey tutmuo bence:)ohhh siz de süper bir gün geçirmişsiniz belli ki kahvaltı sonrası alışverişş:)

    YanıtlaSil
  3. ne guzeldır okul arkadaslıkları hıc bır zaman baska seyde tadı bulunmaz...
    sızde cok guzel tadını cıkartmıssınız

    YanıtlaSil
  4. Moda kesh;Haklısın canım,arkadaşlıklar çok önemli değerli.

    Gizzy;teşekkürler canım.evet öyle.kızkıza pek eğlenceli oluyor.Alışverişte ekstra mutluluk sebebi:)

    YanıtlaSil
  5. zehra;evet o tadı şimdiki arkadaşlıklar vermiyor...kıymetini bilmek lazım sanırım;)

    YanıtlaSil
  6. ayyy bayılıyorum böyle toplantılara,kahvaltı sofralarına.nede güzel ve enerjiksiniz bebeğim.bursaya yolun düşerse bende beklerim.ama çayını sen dökersin her seferinde:))sofranada ayrıca bayıldım şekerim.birde zayıflamış gördüm seni acep doğrumuuuu:)))

    YanıtlaSil
  7. sarışın bi bayan var orda, aman allahım nası bi benzerlik var aranızda:)

    YanıtlaSil
  8. pembebakteri;çok teşekkürler şekercim.Bende seviyorum kahvaltı sofralarını,muhabbetlerini.

    zayıfamıştım ama 2kg geri aldım yine diyet göründü bana:))

    hayat güzel;:))pelin bana mı benziyor aa hiç o açıdan bakmamıştım:)çok severim kendisini.

    YanıtlaSil
  9. ne kadar harıkasınız ben yaa bız vakıt yaratamıyoruz boyle gorunce de bayılıyorum

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar gerçekten önemli bi yere sahip hayatımızda, onlar olmasa çok daha sıkıcı olurdu herşey, fotolara bayıldım, mamalar güzel, sofralar harika, sen de öyle :)

    YanıtlaSil
  11. Kokoss kelebek;Teşekkürler.Bizde aradabir zaman yaratmaya çalışıyoruz;)

    Cecilia;haklısın tatlım onlar olmasa hayat çekilmezzz.teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. kahvaltı masası harika hele bide ardından kahve keyfi şahane vallaa

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...