İzleyiciler

6 Aralık 2011 Salı

Haftasonu

Güzel,bol gezmeli,yorucu bir haftasonunu daha bitirip yeni haftaya mutlu başladım.
Göl manzaralı bir mekanda açık havada hala kahvaltı yapabiliyoruz Adana'da!Hatta mont fazlalık geliyor,çıkarıp sadece ince kazaklarla güneşin bizi ısıtmasına izin veriyoruz ayıptır söylemesi:))





Gittiğimiz yer köy kahvaltısı,gözlemesi ve sıcacık ekmekleri ile gönlümüzü çalan salaş bir mekan.

Musmutlu bir hafta diliyorum.
                                                Mucksss;)

14 yorum:

  1. Afiyet olsun canım..
    Hâla güneşin tadını çokarabilyor olmamız mükemmel bir duygu :)
    İyi haftalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. ohh maşallah güneşe bak!! Gerci burada da hava oldukça iyi gidiyordu ama bugün bozdu :)

    YanıtlaSil
  3. ooo süper valla böyle güzel güneş size mi gelio hep bize hep kara gökyüzü :)))
    ama bugün burası da apaçık ...

    YanıtlaSil
  4. pembeesinti,teşekkürler canım.bencede güneş bi harika.mutlu haftalar;)

    Chunli Beauty;:))sizin ora gri oldumu içim tuhaf oluyor.güneşi görünce mutluluğum artıyordu.biz burda genelde güneşli günlerdeyiz:)

    modakesh;:))burada genelde güneş bize gülüyo.sizinde güneşiniz bol olsun kuzummm:)

    YanıtlaSil
  5. Hafta sonu çok güzel bir hava vardı gerçekten. Açık havada kahvaltı da güzel olmuş. Afiyetle şekerim. Madem beğendiniz ben mekanın ismini öğrenmek isterim..

    YanıtlaSil
  6. Fundacım teşekkürler.Canım 3yer var birbirine çok yakın biz ortadaki Boğaziçi olanı seçtik.Senin beğenmediğin yerin yan tarafında;)

    YanıtlaSil
  7. :) Unutmamışsın da canım ya :) İlk fırsatta denemeliyiz, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. :)tatlım unuturmuyum hiç.seni çok seviyorum.ve önemsiyorum bilmem söylememe gerek varmı;)deneyin ama mümkünse cmt gidin pazar çok kalabalık oluyor ilgi azalıyor;)

    YanıtlaSil
  9. Oh ne güzel,umarım Şubat tatilinde de hava güzel olur da biz de tadını çıkarırız güneşin:))

    YanıtlaSil
  10. :)olur olur güneşimiz 2gün çıkmasa3.gün çıkıyor şükür.Şubat belki biraz soğuk olur ama güneşten faydalanılacak mekan çok burda;)

    YanıtlaSil
  11. Ah bilmez miyim toprağım ya:((

    YanıtlaSil
  12. güneş diil fotolar içimizi ısıttı bence:) pazar kalabalık oluyor pek ii olmuyor katılıyorum :*

    YanıtlaSil
  13. ben adanaya üniversiteden sonra tekrar dönmüş biri olarak henüz tam alışamadım da, bu mekanlar ne tarafta acaba?? :))

    YanıtlaSil
  14. annesininoglusu;:)

    sinemella;bende cmt gitmekten yanayım.pazar ilgi az oluyor işime gelmiyor:))

    missT;hımm üniv.sonrası adana nasıl gelmştr bilemiyorum:)ben üniv.de adana'da okudum!bu mekanlar köprünün diğer tarafında kaktuspark'ı biliyormusun?oraya yakın...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...