İzleyiciler

28 Aralık 2011 Çarşamba

EVİMDE SADE YILBAŞI HAVASI

Bu yıl nedense yılbaşı heyecanım,telaşım pek yok.Arkadaşlarımızın bir kısmı dışarda bir kısmı evde bir programa dahil olmamız için teşvik etmeye çalışsalarda benden beklenmeyecek sakinlik ve ruhsuzluktayım hala:)

Yılbaşının yaklaştığını hissetmek için evimize biraz kırmızı renk ekledim;




 Süslü sofraları seviyor olsamda son günlerde mutfakta da sadeliği sürdürüyorum...



 2011 kötü değildi benim için ama dilerim 2012 daha güzel bir yıl olur.
Hepimize en başta sağlık sonrasında mutluluk dolu bir yıl diliyorum sevdiklerimizle...


Blogosferde diğer yılbaşı hazırlıklarını merak ediyorsanız Tuğba'nın bloguna buyrun derim;)

7 yorum:

  1. ne tatl süsler onlar öyle.Ama en çok kar tanesi ağaç süsleme ile minik çanları beğendim.Cok tatlılar. :)

    YanıtlaSil
  2. kuzummm güzel dileklerini hemencecik üzerime alınıpp daha fazlasını sana gönderiyorum.birkaç kırmızı dokunuş nasılda enerji katmış evcaazına,en çokda peçetelere bayıldım bayıldımmm

    YanıtlaSil
  3. :)))))) kırmızılık sana yandı canım bızde bu sene oyleyız ama mecburıytten...bence fırsat varken tadını cıkartmak lazım hayat gecıyor ve sonra zorunluluklar sartlar degısıyr..sevgıler

    YanıtlaSil
  4. Mervecim teşekkürler.mutlu bir yıl diliyorum tatlım:)

    pembebakteri;alın tabi kuzuuum.çok teşekkür ederim.mutlu bir yıl olsun hepimize;)

    kokosh kelebek;haklısın fırsat varken değerlendirmek lazım,sevdiklere zaman ayırmalı mutlu bir yıl geçirmeli;)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel süslemişsin sade ama çok hoş.bebek falan yokken bence bir programa dahil ol ve tadını çıkar senin enerjine ve pozitifliğine bu yakışır çünkü:)) dilediğin o güzel dileklerin umarım gerçekleşir mutlu güzel bir yıl diliyorum sana
    http://durucayasamak.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. yılbası suslemelerınız harıka ama ben saatınıze bıttım

    YanıtlaSil
  7. Duruca yaşamak;teşekkürler canım.evet bebek yokken gezmeye doymalıyım:)

    Grace;
    teşekkürler;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...