İzleyiciler

10 Aralık 2011 Cumartesi

DIY:Kavanoz Boyama

Geçen gün Ojeli Parmaklar blogunun sahibesi Yeşim kırk yıl düşünsem aklıma gelmeyecek bir fikir paylaştı.

Kavanoz atmaya kıyamayan biri olarak denemek istedim.

Gerekenler;
*silikon tabanca
*kavanoz
*sprey boya(beyaz olsun isterdim ama evde olanı kullandım)


Kavanoz üstüne dilediğinizi yazabilirsiniz,ben diğer yüze kalp bile çizdim:)

Sprey boyayı püskürtüp,kurumaya bırakıyorussss.Bitti bile....
(Kurumasını ve gün ışığında fotolamayı bekleyemedim hemen ekledim)

Kavanozun ağız kısmı ve altındaki minik noktaları kapatmak için bir fikrim geldi:)ama kuruduğunda uygulayabilirim.Sonrasında paylaşırım.

Yeşim'cim çok teşekkürler bu super DIY paylaşımı için.Bundan sonra mutfakta kullanacak kavanoz bırakmam sanırım:)

NOT;Bloglarda beğendiğimiz fikirleri kimden gördüğümüzü paylaşarak kötü birşey yapmıyoruz.Saygı denilen bir kavramı unutmuyoruz.Bu konuda hassas davranmada fayda var zarar yok dimi şekerler;)?


11 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım yeşim de ben de görmüştüm harikaydılar seninki de güzel.. beyazlarını da görelim ama :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba çok güzel olmuş.uzun zamandır takip ediyorum seni ben adana geliniyim ve adanayı senin blogundan öğreniyorum:)))eşime bile aa bak böyle biyer varmış beni götür yazın diyorum çünkü yazları hep oradayız.daha çok adana manzarası istiyoruz eşimlee:)))sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. tubitos;canım benim ilk deneme biraz uyduruk oldu ama 2.si daha güzel olcak inş.;)

    pata köşesi;teşekkürler;)

    Durucayaşamak;merhaba.aaa ne güzel.çok mutlu oldum;)yaz gelene kadar daha birçok mekan paylaşıcam eşine iş çıkıcak yani:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. süper fikirmiş ki buuu =) gayet de güzel olmuş, beyaz boya ile de hoş olabilirdi =)

    YanıtlaSil
  5. Mekila;bende çok sevdim fikri.beyazla daha güzel olacağı kesin.ben evde olan boya ile deneme yaptım şimdilik;)

    YanıtlaSil
  6. çok çok çok güzel bende bunu mat beyazla düşündüm güzel durabilir:)ama love ve dore bence harika olmuş güle güle kullan tatlımmm

    YanıtlaSil
  7. Ben de yapıyordum bir ara böyle şeylerr, ellerine sağlık çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  8. beyazla nasıl olur bilmiyorum ama böyle çok güzel olmuş. niyeyse ben de kavanozları atmaya kıyamıyorum :) ben de mi yapsam ne? bi de bu sprey boyaları nerden bulabiliriz ki?

    YanıtlaSil
  9. bayıldım ben buna.. harika olmuş..

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler şekerler.Bu boyalar kırtasiyelerde satılıyor;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...