İzleyiciler

3 Aralık 2011 Cumartesi

Dekorasyon ve beyaz

Beyaz evde kullanmayı çok sevdiğim,temizliği hissettiren,odaya aydınlık hava getiren bir renk.

Çeyiz hazırlığı zamanlarımda anneannemin yıllar önce yaptırdığı,yurt dışından getirttiği örtüleri raflara kaldırma durumum vardı şimdilerde o örtüler kıymetlendi,değerlendi benim için...

2,3ayda bir örtüleri,çiçekleri hatta koltukların yerlerini değiştirmeyi çok seviyorum.

Son değişiklik ise şöyle;
Delikişi denilen yapımı zor kendisi çok değerli örtülerimi mis kokuları ile salonuma yerleştirdim.
Bernardo'dan beyaz dantel dokulu küllükleri alıp örtülerin yanına ekledim...





15 yorum:

  1. yuhh resmen annemin bi zamanlar sandıktaki çeyizliklerini hatırlattı bana :) allahım şu an 6 yaşında gibiyim :)

    YanıtlaSil
  2. Bende geçmişin izlerini taşıyan ev tekstiline meraklıyım. Çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  3. mustafasoydan;:))hahaaaa koptum.Bende öyle hissetmek için serdim bu örtüleri:)maziye döndüm...

    Yetenek-sizin;Bende yeni merak sardım.sandıktakileri çıkardım kullanıyorum:)teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Yaaa şu anda şoook oldum fotodaki birebir aynı örtüler bizde de annemin çeyizinden var!uzun süredir kullanmıyodu,geçen sandıkları karıştırıp meydana çıkardım ve odam da komidinlerin üzerinde kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Canım benim çok güzelmiş, benimde çeyizde var sanırım bundan annemden kalma :)

    YanıtlaSil
  6. :)Çok mutlu oldum aynı örtülere sahip olmamıza.Yıllar öncesini hatırlatıyorlar bana.Bende bir süredir kullanmıyordum.İlk kez ütüleyip serdim:)

    YanıtlaSil
  7. pembe esintim;hepimizin çeyizi böyle dolup taşıyor demekki:)

    YanıtlaSil
  8. ben de bayılıyorum incelikli ağır işlere mesela benim çeyizimde salon takımım tamamen iğne oyasından yapıldı..:))

    YanıtlaSil
  9. huzurlu ve romantik olmuş, hatırası ise herşeye değer..

    YanıtlaSil
  10. modakesh;ne güzelll.benim çeyizdede iğne oyası var.ne narin dimi?

    tubitos;teşekkürler canım.haklısın hatırası herşeye değer...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel aynısı takım bendede var annemin sandığından bana kaldı ama sandık lekesi yüzünden kullanamıyorum güzel durmuş dantel kenarlı aksesuar da çok şık

    YanıtlaSil
  12. Tatlımm aynı örtüden annemin de vardı hatta hala kullanıyor :) çok güzel bence de iyi sakla :)

    YanıtlaSil
  13. mor menekşe;ne güzelll.lekeleri yok etmenin yolu yokmu:(

    Yeşim;Yaaa.Ne güzel birçoğumuzun evinde ortak dokuların olması...Kullanmaya kıyamayacak kadar iyi sakladım bir süre:))Şimdide çocuklu misafir gelince kaldırıyorum:))

    YanıtlaSil
  14. inanmıyorum vakti zamanında anneannemle annemde, dedemden gizli almışlar bu örtü takımından.. bir dünya para verip :)) annem hep anlatır..
    bizim buralarda rahibe işi deniyor bu örtülere..
    annemin çeyizcikleri şimdi benim salonumu süsülüyor..
    gözüm gibi bakıyorum onlara.. sizin evinizde de görmek çok hoşuma gitti..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Aynısı annemde de varrrrr ahhhh bende alacağım ondan yılbasında masamda servis olarak kullanmak içinnn :))) bunları hatırlattığınız için teşekkürlerrrrrrrrr

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...