İzleyiciler

17 Aralık 2011 Cumartesi

Cumartesi kombini(Brezilya Fönü sonrası saçlarımla)

Cumartesi birçok kişinin iple çektiği tatil günü,benimse iş açısından en yoğun olduğum gün.
Ders saatim biraz fazla olduğu için genelde rahat giyinmeyi tercih ediyorum.Topuklulardan uzak kalıyorum.

Bugün sıfır makyajla güne başlamış olsamda fotoğrafçılık kursuna başlayan bir öğrencimi kırmak istemedim ve onun o minicik ellerinden birkaç kare;




 Ders sırasında ödev kontrolü yaparken o ciddi halimi yakalamış bücür:))
Kombin detayları;
Tunik;Adil Işık
Tayt;Koton
Yelek;Ankara'dan
Bot;Bambi

Saçlarımın brezilya fönünden sonra 2kere yıkanmış hali böyle.(5dk düzleştici ile düzeltme yaptım.Merak edenlere;))


Şimdiden mutlu bir pazar günü dileyip kaçıyorum.

MUCKSSS...

8 yorum:

  1. canım saçların çok güzel görünüyor valla iyi ki yaptır mışsın büyük kolaylık olsa gerek :)))

    YanıtlaSil
  2. super olmus, cok yakismis. twitter da gormustum yaptircagini, yapisik yapisik olur mu die aklimdan gecirdim ama hevesini kirmamak icin bir sey dememistim. iyiki dememisim, sacin hacmini hic kaybetmeden duzlestirmis. cok guzel olmus. adana'da bu kadar iyi kuafor olabilecegi hic aklima gelmezdi.

    YanıtlaSil
  3. saçların hiç bozulmamış süper görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. moda kesh;evet canım büyük kolaylık iyiki yaptrmışım dedim;)

    Kalinka;teşekürler.bende biraz korktum ama saçlarım normalde çok kuru olduğu için şimdiki halini sevdim yumuşacık oldu.Adana'da iyi kuaförler var tabiki.

    Kozmetikperisi;teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  5. hazırlıksız makyajsız halın bıle cok fotojenık...cumartesı calışmak ancak keıflı alanda olunca sanırm guzledır :))) cokta sıksın ayrıca...cızmeler kadıkoyden mı?? :))

    YanıtlaSil
  6. Kokosss Kelebek;çok teşekkür ederim.çizmeler Ankara'dan;)

    YanıtlaSil
  7. ben de istiyorum boyle bir tuylu yeleeekk cok guzel pamuk pamuk


    çekilişime beklerim
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Daha güzeli sizin olur inş.;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...