İzleyiciler

12 Aralık 2011 Pazartesi

BREZİLYA FÖNÜ


Genlerim sağolsun kıvırcık hatta bildiğiniz lüle saçlı bir kızdım küçüklüğümde,sonra uzun-sarı-düz saçlar istediğim için boya,röfle,fön derken saçlarımın yapısı biraz bozuldu;dalgalı-kıvırcık arası bir hal aldı.

Son zamanlarda duyduğum Brezilya Fönü ile 6 ay düz saçlar biraz hayal gibi gelsede denemeye değermi çok düşündüm.

Kararsızlıklar,araştırmalar sürecini atlatıp gittim kuaföre ve bir cesaretle oturdum koltuğa...

Yapım aşamalarını merak eden arkadaşlarım olduğu için detaylı anlatım şöyle;

1-Saçlar özel bir şampuanla yıkanıyor(sodyum içermeyen)
2-Kurutma

 (öncesi-sonrası fotosu yapacaklar diye saçlarımı biraz fazla kabarttılar bence:))

3-İnce tutamlar halinde alınan saçlara dipten uca keratinli ürün uygulanıyor.(Biraz uzun sürüyor)

4-15-20dk bekleme aşaması.

*5-En zor aşama bence bu!Keratinli saç biraz yapış yapış bir moddayken fön çekiliyor.(Bu aşamada kimyasal buharlaştığı için bir süre kokuya maruz kalıyoruz:(Bende kullanılan ürün çikolata kokulu ve kaliteli bir ürün olmasına rağmen biraz rahatsız oldum kısa süreli)

6-Yüksek ısılı düzleştirici ile pres yapılıyor.
7-Pres işlemi 3 kez uygulanıyor.

Eee sonuç?dediğinizi duyar gibiyim;)

İşlem sonrası 3gün boyunca kuaföre gidip pres işlemini tekrarlatıyoruz.(Ben ilk günden fotoladığım için ilerleyen günlerde nasıl olacağını bilmiyorum.Zaman zaman yorum yapıcam tabiki;))

Bu foto ofisten eve döndüğümde çekildi.(işlemden 7saat sonra)
 Bu postta hep sırt dönmüşüm ne kadar ayıp:)Yorgun ve solgun olsamda bir tebessüm ile kapanış yapmak istedim.

Dilerim bu saçlar yıkanıp sonra kuruduğunda da ben böyle mutlu ve saçlarımdan memnun halde gülümserim.

Öpüldünüz şekerler;)

27 yorum:

  1. Umarım sonuç istediğin gibi olur çünkü çok da hoş olmuşsun şekerim..

    YanıtlaSil
  2. cnm güle güle kullan bende yaptırmıstım inanılmaz memnun kaldım 2gün bekleyince saçın yağlanıyor ama değiyor çok kullanıslı oldu bende.saçların ne güzel uzamışşş:)

    YanıtlaSil
  3. Funda Ceyhan;İnşallah canım.Bende beğendim dilerim böyle kalır.Teşekkürler;)

    Sinemella;Teşekkürler tatlım.evet çok uzadı pek mutluyumm:)

    YanıtlaSil
  4. Vay vay vay, harika olmuş. Ben düz saçlı olmama rağmen brezilya fönlülere özeniyorum. Düz ama dümdüz değil saçlarım. Sizinkiler dümdüz. Çok yakışmış canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. nilsmum;Canım teşekkür ederim.Düz saçlara olan beğenim sonucu bir süre bende düz saçlıyım:)

    YanıtlaSil
  6. Canım ben sacı cok yıprattgni duymustum ama cok yakısmıs duz sac sana.umarm sonralari pisman olmazsin suan cok guzel gorunuyo:)

    YanıtlaSil
  7. wowwww ilk resimdeki saç bu muhteşem hale döndüyse hakkaten iyi bişeymiş şu fön yahuu, benim gibi düz saç severler için velinimet, wishlistime ekledim :) çok da yakışmış canım

    YanıtlaSil
  8. Butik Merve;Tatlım saçı besliyor yönündeki yorumlar yıpratıyor yorumlarından daha çok:))Şimdilik bunla avunmak zorundayım çünkü işişten geçti.İlerleyen günlerde yorum yaptığımda mutlu olmak istiyorum.hayırlısı;)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel olmuş saçların,inşallah bozulmaz hep böyle düz fönlü kalır.İnsan sabah kalktığında saçlarının fönlü olması büyük rahatlık,yoksa her sabah saç yap, şekil ver var baya zaman alıyor.

    YanıtlaSil
  10. tubitos;ilk foto bizim kuaförün abartıp kabartması:)ama yinede sonuç pürüzsüz düz görünüyor.Teşekkür ederim tatlım.mucks:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş güle güle kullanın gerçekten çok yakışmış düz saç

    YanıtlaSil
  12. kozmetik perisi;teşekkürler.inş.haklsın sabah saçla uğraşmak çok zaman alıyor.

    mor menekşe;teşekkürler canım.görüşemedik bi türlü.haberleşelim;)

    YanıtlaSil
  13. benim saçlarım çok çabuk şekle giriyor hiç düşünmedim ama çok yakın bi arkadaşıma çevreden duyarak öneriyorum. Yaptıranlar kullanım açısından şöyle diyor: Tabi ki saç yarım saat uğraşılıp fön çekilmiş halinde durmuyor sürekli ama banyıdan sonra azıcık şekilli kurutursanız fönlü saçlar elde ediyormuşsunuz ve her yaptıranı memnun görüyorum. İlgilenenlere:) Bu arada bence de işlem çok başarılı görünüyor fotolardan!

    YanıtlaSil
  14. çok yakışmış canım:) saçının rengide daha çok çıkmış ortaya:) ama ben hiç hoşlanmıyorum doğal olmayan şeylerden işin içine kimyasallar girdimi kaçıyorum herşeyden:(

    YanıtlaSil
  15. Tatlım ben Brezılya fonu hakkında pek ıyı seyler duymadım ama ınsallah senın sonucun ıyı olur, güzel günlerinde kullanırsın inşallah ;)) Bu arada saçlarının uzunluğu ortaya çıkmış ve tabi rengi canım :))

    YanıtlaSil
  16. merhaba sırtınızı dönünce sizin gibi tatlı bir hanımla karşılaşmak ne güzel ilk defa duydum bu fönü saçlarınız bu sayede upuzun görünüyor çok yakışmış maliyeti ne kadar acaba:)

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş ben de bir kıvırcık olarak :) hep diplerinden çıktığında nasıl görüneceğini düşünmüşümdür :)

    YanıtlaSil
  18. Canım sana herşey yakışıyor yaa :) Ama bu şekilde uzunluğu daha belli olmuş, inşAllah içine tam siner benim sindi :p
    Çook öpüyorum seni örtmenim :*

    YanıtlaSil
  19. eminim çok zordur kıvırçık saçlarla uğraşmak.. benim saçlar düz olmasına rağmen toplayıp çıkıyorum valla sabahları.. inşallah kullanışlı olur sizin için..

    YanıtlaSil
  20. Çooook teşekkür ederim yorumlarınıza.Bir cesaretle yaptırdım ilerleyen günlerde göreceğiz iyimi yaptım kötümü:))öpüyorum fıstıklar;)

    YanıtlaSil
  21. Ben de bu aralar düşünüyorum,o yüzden merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  22. amanın harika olmuş güle güle kullan çok beğendim canım sana düz saç çok yakışmış merakla bekliyorum birkaç gün sonra nasıl olacak acaba.

    YanıtlaSil
  23. güle güle kullanın ben de son bir aydır brezilya fönümleyim mutluyum huzurluyum:) biraz çabuk yağlandığı kesin ama o da saçı güçlendirmiyor mu:p bu arada bebe şampuanı da keratin şampuanıyla aynı işlevi görüyor bilginiz olsun.

    YanıtlaSil
  24. brezilya fönü nedir diyordum, sende öğrendim :) güle güle kullan cnm..

    YanıtlaSil
  25. maşallah çok güzel olmuş inşallah hep böyle güzel kalır, yüzün güler =)

    YanıtlaSil
  26. arkadaşım cok memnun kaldı umarım sen de memnun kalırsın. şu haliyle çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
  27. canım yazını daha öncede okumuştum.. merak ediyorum şimdi nasıl memnunumusun acaba?

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...