İzleyiciler

31 Aralık 2011 Cumartesi

2011'in son kombini-son yazısı

Cumartesi günleri ofiste kombin postuna çok alıştım.2011'in son kombini şuan üstümdeki cicilerden oluşuyor.








Güderi tayt;Gethit
Body ve Hırka;Mango
Çanta ve fular;Ankara pazarından
Leopar bot;Bambi
Kemer;T-box
Hepimize mutlu bir yıl diliyorum.

2012'den beklentilerimi liste yapmak istemedim:)Şimdilik kendime saklıyorum.Gerçekleştiğinde paylaşma dileğiyle...


Facebookta bir arkadaşımın çok beğendiğim iletisi ile noktayı koyuyorum:)

Allah'ım! Yeni yılda, işsize is, dissize dis, isteyene cocuk, sofralara sucuk, 
Cola'ya buz, yemeğe tuz, nazar degmise hoca, evde kalmışa koca......ve hepimize bissuru ama bissuru para ver ;)))) YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN

13 yorum:

  1. fulara özellikle bayıldımmmm iyi seneler canım :)

    YanıtlaSil
  2. :))) Son yazıya bayıldım :))) Mutlu yıllar tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Joveland;teşekkürler canım.iyi seneler;)

    Aktuel moda;bendee:)sana da canım:)

    PEMBEBAKTERİ;:))amiiin

    YanıtlaSil
  4. Mutlu Yıllar tatlımm :)

    Öptüm kocamann

    YanıtlaSil
  5. Chicom Makeup;Mutlu yıllar canııım.Mucks;)

    YanıtlaSil
  6. çok tatlısın kahveler yakışmış:)

    YanıtlaSil
  7. örtmenim örtmenim gene çok güzelsin :)
    mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  8. Canım ya çok hoşsun :) Sağlıklı, mutlu bir yıl diliyorum tatlım sevdiklerinle... Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. çok çok çok mutlu yıllar dilerim canım...ama demeden geçemem bu saç sana ne yakıştı maşallah:*

    YanıtlaSil
  10. adreferda;çok teşekkürler:)

    elize;bence de;)

    moda kesh;sağol tatlıım.mutlu yıllar:)

    Funda Ceyhan;Teşekkür ederim canım.Hepimize güzel bir yıl olsun;)

    sinemella;sağol güzeller güzeli sana da;)saçlardan bende pek memnunum mersi.

    YanıtlaSil
  11. cok guzel renkller, cızmen taytın hepsı cok hosss...musmutlu yıllar dılıyorum..saclkar super bu arada

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...