İzleyiciler

8 Kasım 2011 Salı

Sıla Konseri Kombini

Bayramın bu güzel güneşli gününde grip halde evde dinleniyorken eski fotolara bakmışken bir post lazım dedim:)

Fotoğraflar Ekim ayında gittiğimiz Sıla Konserinden...

Evden çıkarken klasik sorumuz;'anahtar nerede'nin cevabında ben;


 
 Kızlarla sözleşmiş gibi uyumlu giyinmişiz;

Canım kardeşim Deniz'im;

Konser sonunda bile kociş fotoğrafçılımızı yaparken:)

Ayıp olmasın Sıla fotosu ekleyim:))

Sesine lafım yok,super,hatta bayılıyorumm ama bence giyim konusunda biraz eksik kalıyor.
2konserine gittim,dönüşte yorumlar hep aynıydı;ses super,kendisi çok şirin ama giyim konusunda değişim gerek...



Konser sonrası biraz laflama ve bici bici keyfi...


10 yorum:

  1. bende4 bu sene gttim senlklere geldginde ama hakikaten berbat giyinıo be cnm bu trazmı sımdı?duy bizi sılaa duy da kendne bi çeki düzen ver:):P

    YanıtlaSil
  2. canım hoş gelmişsin bloguma :) bici biciye bayılıyorum :)yaz kış farketmez yerim :P afiyet olsun:P hepiniz cok uyumlusunuz sıla için söylediklerine katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ayshenur;bende şenliklerde ve geçenlerdeki konserine gittim.dilerim bizi duyar:))

    essu;hoşbuldum canım.bende bici bici çok severim malum Adanalıyım:))teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Konser kombinin çok şeker. Blogun da öyle. İzliyorum, bana da beklerim :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. canım bici bici ne ? ay çok cahil miyimm neyim bilmiyorum çok merak ettim

    YanıtlaSil
  6. deniz saatçioğlu;çok teşekkürler mutlaka uğrarım;)

    tubitos;:))canım adanaya özgü bir türlü tatlı:)cahillik olurmu hiç.aşkolsun.dilerim birgün yolun düşerde gelirsin tadarsın

    YanıtlaSil
  7. yarasın kuzum headerı çok sevdim Sıla'ya biterim gülen yüzlü Cingifillim mucxx

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler canımm.beğenmene sevindim.Sıla'yı bende seviyorum.canım Edim kocaman öpüyorum seni;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...