İzleyiciler

22 Kasım 2011 Salı

Kelebeğinrüyası ile buluşma

Canım Tuğbamla bloglarımız sayesinde tanıştık.Twitter'dan sürekli irtibat halindeyiz.Geçen kış ailesinin yanına Adana'ya geldiğinde buluşup-kaynaştık:)

Geçen hafta yeniden Adana havası almaya geldi ve biz bu kez daha fazla vakit geçirebildik.

İlk olarak perşembe günü iş çıkışımda özel derslerim geç bitince 1saat kadar görüşüp kahvelerimizi içip,lafladık.
Birbirimize doyamadığımız için ertesi gün yemekte buluşup,bol bol sohbet ettik;
 Sonra tabiki kahve:)
 Veee ikimizinde lise yıllarında gittiği Pasta Pastanesi'ne gidip nostalji yaptık.Sufleler gelene kadar anı tazeleyip,fotolandık;






 Alışverişsiz yapamazdık:)

İnsanın hayatının belli dönemlerinde ortak mekanlarda bulunduğu,teğet geçtiği,yıllar sonra tanıştığı birini yıllardır tanıyormuş hissine kapılır mı?Kapılırmış:)


Tubişim iyiki seni tanıdım.Çok çook çok seviyorum seni.Kocaman öpüyorum şekerparem:)

12 yorum:

  1. wuhuu sufle muhteşem gözüküo gerçekten^^

    YanıtlaSil
  2. ne guzel blog arkadasligi.... :)))

    YanıtlaSil
  3. ama ben şikayetçiyim sizden çok az post yayınlıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  4. valki;hımm super görünen sadece sufle demek:))

    cerenim.com;evet çok güzel;)

    şirin;haklısınız,daha sık post için söz:))(ayrıca bu fikrinize çok mutlu oldum;))

    YanıtlaSil
  5. :) severim ikinizi de tatlılarım benimm. O yediğiniz sufle var yaa beni benden aldı resmen afiyet olsun canlarımm :)

    YanıtlaSil
  6. canımmm bizde seni çok seviyoruz.kulağını da çınlattık.inşallah beraber buluşuruz birgün.öpüldün;)

    YanıtlaSil
  7. çok sıcak fotolar canımcım şaçlarına bayıldım bidaha ekleyeyim ,bencede daha sık post hazırlamalısın bizi mahrum bırakma :*

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler canım.daha sık post için söz:)

    YanıtlaSil
  9. okurlarla da buluşsanız diyorum bir gün;) güzel olmaz mııı?

    YanıtlaSil
  10. missT;tabi olur.zaman mekan belirleyip buluşalım:)

    YanıtlaSil
  11. yapalım yapalım:) seni ve enerjini çok seviyorum ve benim gibi düşünen bir çok adanalı okur için güzel bir etkinlik süper olur bence;)

    YanıtlaSil
  12. çok sevindim böyle düşünmene...
    buluşma ayarlayalım o zaman!duyuralım yer ve zamanı;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...