İzleyiciler

29 Kasım 2011 Salı

Düğün kombini

Geçen cumartesi bir aile dostumuzun oğlunun düğününe davetliydik.Canım ailemle beraber çiftin mutlu gününe eşlik edip birazda kurtlarımızı döktük:)(Her ne kadar düğün sevmesemde katılmamız gereken düğünlere gitmişken çiftin mutluluğunu paylaşmak lazım diyorum...)

Cimcimemle beraber kocişin objektifinden biz;



Kombin detayı merak edenler için;
Elbiseler;Mango

Papiler;
Benimki;İnci'den
Kardeşiminkiler Zara sanırım:)

                                                             Mutlu günler...

16 yorum:

  1. güzel gülümsemenle daha bir güzel görünüyorsun :D Maşallah!! PApilerde çok şıkmış :D

    YanıtlaSil
  2. ooo kızlar harikasınız ya. cingifillicim senin papileri çok sevdim

    YanıtlaSil
  3. Chunli Beauty;Canım çok teşekkürler,şımardımmm;)

    tubitos;teşekkürler tatlım benim.papileri bende seviyorum:)

    Modaerator;Çok teşekkür ederiz tatlı anne:)

    YanıtlaSil
  4. süper olmuşsunuz:) kıyafet ayakkabı seçimi bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederiz.Beğenmene sevindim;)

    YanıtlaSil
  6. çok şıksınız valla ..bayıldım ..

    YanıtlaSil
  7. ayakkabılara ve küpelere bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  8. elbisem kokum;teşekkürler;)

    Moda kesh;teşekkürler tatlımm:)

    Nilgün;:)mersii

    YanıtlaSil
  9. :)teşekkürler tatlışımmmm

    YanıtlaSil
  10. Süper olmuşsunuz :)) bayıldım ikinizin kombininede
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çok tatlı görünüyorsunuz.Saçınızıda cok beğendmm:)

    YanıtlaSil
  12. cok güzelsiniz ikinizde ayakkabı elbise omuz detayı cok hoş ♥ ha bide o kalpli kolyee :P

    YanıtlaSil
  13. Madam B Fashion;çook teşekkürler;)

    Butik Merve;teşekkürler canımm...

    Essu;teşekkürler canım.muckss;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...