İzleyiciler

29 Ekim 2011 Cumartesi

Son günlerde?Van bebekleri için örgü!

Son günlerde aldığımız acı haberler nedeniyle bloguma neşeli yazılar eklemek içimden gelmiyor.Mutsuz yazılar yazmak yerine yazmamayı tercih ediyorum.

Van depremi haberlerini okurken vefat edenlere baktığımda tanıdık bir isim görmek üzüntümü daha da artırdı...

Sınıf öğretmeni olarak atanıp beden eğitimi öğretmeni nişanlısı ile nikahlanan Güldane Köse Erdal(arkaşımın kardeşi)haftaya düğünleri olduğu için eşi ile çeyizlerini düzenlerken depreme yakalanmış:(

Duygularımı fazla paylaşmadan söylemek istediklerimi söyleyip bir süre daha suskunluğuma döneceğim;

Şehit haberleri üzüntüsü üstüne gelen deprem haberleri hepimizi yeterince sarstı(yada en azından öyle olduğunu düşünmek istiyorum!)Van için bere,atkı,kazak...işe yarar şeyler kolilendi gerekli yerlere yollandı ama minikleride düşünmek lazım.

Örgü seven ben bu kez Van bebekleri için örüyorum.Akşamları ne örersem o kar diyorum ama ben yetmem biliyorum.Sizde örgü biliyorsanız destek verebiliirsiniz!Birlikte örelim fikrini bize sunan arkadaşım Elif(fashionbypride)'in  yazısını da okuyup destek verirseniz mutlu oluruz.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Çok tatlı blog, çok tatlı fikir.. Elif gerçekten bitane :)

    Ben de seni bloguma beklerim :) Yorumlarını da beklerimmm :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Elif'te fikride harika.

    Bloguna uğrarım artık,yorumsuz bırakmam:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...