İzleyiciler

18 Ekim 2011 Salı

Alışveriş eğlencesi

Eğlence diyorum çünkü gerçekten kendimi kaybedip çok eğleniyorum alışverişte!

Canım arkadaşımla bir sonraki yaz için stok yapalım diye buaralar mevcut olan sezon sonu indiriminden faydalandık;)

T-box mağazasının renkleri modelleri beni benden aldı.Bu yaz elbiselerimin çoğunu ordan almama rağmen hala alacak bişeyler bulabiliyorum:)
Nine west hala indirimde
C&A super sandaletler,elbiselerle dolu...

Hem alışveriş hem eğlence dolu fotolardan birkaç kare;

Etek;t-box


 kuşlu eteğe bayıldımm,
 pijama üstü pek şirin,ben bunu taytla bile kombinlerim:)
 E birazda süs-püs için denemeler yapıp Watsons'tan dudak dolgunlaştırıcı ruj ve rimel aldık(Rimmel markasının dolgunlaştırıcı ruju yeni çıkmış,denenmeli derim.Işıl ışıl:))
 Pastel'in turkuaz rimeli lenslerimle uyumlu olunca dayanamadım(rimel görünüşü için ayrı bir post düşünüyorum)
 Vee alışveriş sonrası yorgun düşüp dinlenme için herzaman gittiğimiz mekana uğradık...


Alınan ciciler bir sonraki postta yerini alıcak şekerler,öpüldünüssssss;)

14 yorum:

  1. ohh okurken bile içim açıldı kendim alışveriş yapmış kadar oldum:) hangimiz kaybetmiyoruz ki kendimizi alışverişte canım:)

    YanıtlaSil
  2. :))haklısın hepimiz alışveriş canavarıyız:))

    YanıtlaSil
  3. yaşasın alışverişşş :) çok tatlı resimler, güzel bir gün olmuş belli canım, sevgıler...

    YanıtlaSil
  4. :))teşekkürler canım benim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Aaa yan profiliden sinem kobal a benzettım bir an :D

    Alışveriş biz kadınların ilacı mutluluğun sembolu :)) Bu kural değişmiyor hiç.

    YanıtlaSil
  6. :))yaa beğenirim o kızı.

    evet canım ilaç ilaç:))

    YanıtlaSil
  7. gule gule kullanın cok cici seyler:))

    YanıtlaSil
  8. Oooh yaşasın. Merakla bekliyorum şekerim :)

    YanıtlaSil
  9. annesininoglusu;teşekkür ederim;)

    Atolyekedi;:)yakında tatlım.super uyguna neler buldum neler...

    YanıtlaSil
  10. saçların mı deişmiş farklı geldi cnm herzmanki gibi çok güzelsin :*

    YanıtlaSil
  11. alışveriş kimin için eglence değilki.
    kuslu etek regı ve modelı ıtıberi ile grcekten cok sık.

    reyonundan tanıyorum artık magazaları.
    watsosn benım de ugramadan gecmedıgım yerlerden .

    YanıtlaSil
  12. kuşu eteği aldınmı çok güzelll

    YanıtlaSil
  13. yaaa çok eğlenceli ciciler güle güle kullanın :)))

    YanıtlaSil
  14. cok ozledımmm alısmerısııııı..... ıcım acıldıı

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...