İzleyiciler

10 Ekim 2011 Pazartesi

1.Geleneksel Adana Blogger Buluşması:))


8 Ekim-Cmt günü buluşma heyecanı sabahtan başladı.
İş çıkışı buluşma yerimize gittiğimde sadece Pembe Esintim canım arkadaşım ordaydı.Yağmur bir anda yağmaya başlayınca trafik sıkışınca itiraf edeyim gelecek kişi sayısı ile ilgili endişe yaşadık:))

Bir süre sohbet ettik ve Sinem bize katıldı,mutluluğumuz arttı.Sonrasında Sarı saçlı kız,Funda Ceyhan,Mor menekşe ve Burak gelince sohbet koyulaştı...

Bol muhabbet yanında bol foto olmazsa olmaz dedik,mekanı renklendirdik:))

İlk fotoda Pembe esintim ile Sinemim;

Funda,Pembe esinti,Sarı saçlı kız,Sinem;

Bütün kızlar toplandık halimiz:))
(Mor menekşe,Sinem,BEN:),Funda,Pembe Esinti,Sarı saçlı kız)


E bir de boydan görün endamımızı:))

Burak bu kadar hatunun içinde nasıl poz versem kaygısı yaşarken ben klasik pozlarımdan birini vermişim:)


Ah be Pembem esintim,Sinemim şu yüzünüzü kapama derdimiz olmasa da güzelliğinizi herkes görse dimi ama;)



Funda'ya özel olarak 'bin maşallah'diyorum.Böyle güzel bir anne adayına az rastlanır.Havası,süsü hiç eksilmemiş hatta hamilelik ayrı bir güzellik getirmiş...

Çok keyfli birkaç saat geçirdik.Şehirdışında katılmamız gereken bir düğün olduğundan buluşmada ev sahibi olan ben erken kalkmak zorunda kaldım.Diğer buluşmalarda en son mekandan ayrılan olurum inşallah:)

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Çok güzel vakit geçirdim sayenizde.

Güzel günlerde yeniden görüşmek ümidiyle...

(Not;gelen maillerde birçok fotoğraf var.Şimdilik bendekileri ekledim 2.post yarına hazır olur şekerler.Muckss:))

21 yorum:

  1. Çok güzel bir fikir olmuş buluşmanız.Umarım izmirli bloggerlarda yapar böyle bir şey:))

    YanıtlaSil
  2. Supersiniz, bayildim hepinize ;))
    Ama senin elbisene de ayri bi bayildim sekercim ;))

    YanıtlaSil
  3. Burak kasım kasım kasılmış yahu :) Çok tatlısınız hepiniz.. Gelemediğim için baya hayıflandım ama, kısmet böyleymiş :(

    YanıtlaSil
  4. Süper yaptınız buluşmakla:) murrüvet ne tatlı cıksın saçlar renk boy model cokyakışmış!

    YanıtlaSil
  5. Canım benim okadar güzel geçtiki.. Şuan o anları anımsıyorum ve masal tadı veriyor bana..
    Zaman sanki hemen geçti gibi gelsede, biliyorum ki keyifli zamanlar cabuk geçiyor.. Nasıl güzel bir akşam olduğu fotolarada yansımış zaten.. Güzel diyen eline sağlık canım, senin görünen güzelliğin ben ve sinemin açığınıda kapamış oluyor zaten..
    Daha nice buluşmalara.. çok öptüm..

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok güzel bir gündü umarım daha uzun soluklu arkadaşlıklara doğru bir adım atmışızdır :)

    YanıtlaSil
  7. ooo pek te şıkmışız o gün :))bayıldım canım elbisene ve çok eğlenmişsiniz belli keşke bende orda olsaydım :)

    YanıtlaSil
  8. çok tatlısınız :) pembe esintimi ben de görmek istiyorum vallahi :)

    YanıtlaSil
  9. Butik Merve;bencede güzeldi.yapın sizde tavsiye ediyorum:))

    madammoda;teşekkürler tatlım benim.Leopar aşkı sardı dörtyanımı:))

    Fısıltı;gelmeni çok isterdik:(

    Modaratör;Evet canım iyiki buluşmuşuz dedik.Saçlarımı beğenmene sevindim:)

    Pembe esinti;canımmm bende çok eğlendim çok mutlu oldum.iyiki buluştuk ve yine yenileyelim istiyorum.

    Ayrıca benim için söylediklerine teşekkür ederim.Güzelliğinizin açığını kapatmam mümkünmü hiç!

    Mor menekşe;tabiki vakit buldukça zaman ayırıp arkadaşlığımızı sürdürürüz canım;)


    Moda_kesh;teşekkürler şekerim.keşke sende olsaydınnn.ama dilerim bir gün senlede buluşup tanışırız;)

    tubitos;teşekkür ederiz canım.Hııım yani beni görmek istemiyor bir pembe esintiyi merak ediyorsun:))öyle olsun:))

    YanıtlaSil
  10. cingifilllimmm tşk.ederim sana ve pembe esintiye organizeniz için.

    elbisenin konsepte uygunluguyla
    gozlerımı kamaştırdıgı gibi çokta yakıştırmıştın ;)

    en yakın zamanda gorusmek istiyorum :*

    YanıtlaSil
  11. Canım benim, çok teşekkür ederim, çok incesin. Esinciğim fotoları atmadığından ben hala yazamadım. Güzel geçti gerçekten, inşallah tekrar görüşmek dileğiyle tatlım, sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir organizayondu, seviyeli, kaliteli insanlarla böyle bir fırsat yaratıp tanışmak ve mümkün olduğunca paylaşımda bulunmak mutluluk vericiydi. Umarım devamı gelir, daha çok bloggerla tanışma ve şimdi tanıştıklarımla tekrar görüşme fırsatı bulurum.

    ps: fısıltı, o kadar bayanın arasında tek bay olarak kalıp, poz verince haliyle sıkıntı yaşadım, doğrudur. Kasılma strese bağlıdır :)

    YanıtlaSil
  13. sinemella;canım çok teşekkürler.o senin güzelliğin.ilk fırsatta buluşup laflıyoruz uzun uzun;)

    Funda Ceyhan;canım bencede çok güzeldi ben sana yolarım foto;)

    Leander;bencede çok keyfliydi,dilerim daha kalabalıklaşarak diğer buluşmaları organize ederiz;)

    stresin normaldi o kadar olur:))

    YanıtlaSil
  14. Ah cingifilli elbisen gerçekten bir harikaydı, açıkçası çok beğendim... ama kızlarımızın hepsi bir ayrı güzeldi... leander de çok şıktı tabi. sizlerle buluşabilmek bir zevkti. çook selamlar gelebilen gelemeyen herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.Bir daha buluşuruz inşallah;)

      Sil
  15. merhabalar

    adanada kilo problemi olanlar için tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı acaba ?

    iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salus spa merkezi,mezoslim güzellik merkezi;)

      Sil
  16. Ahhh ahhh keşke adanalı bloggerlar tekrar buluşsa izmirlilerin istanbulluların ankaralıların buluşmalarını görüp özeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bahar tekrar buluşma palnlıyorum.Haberi blogumdan alırsınız;)Gelirsiniz;)

      Sil
    2. Ayyyy gerçektenmii çokk sevindimmm heyecanla bekliyorum buluşma gununu :)

      Sil
  17. Merhaba ne güzel bir etkinlik olmuş ben de Mersindeyim yeni bir bloggerim bir daha buluşursanız beni de çağırır mısınız :) Bu arada bloğuma beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...