İzleyiciler

15 Eylül 2011 Perşembe

Pembe

Merhabalar,
Tatil sonrasi iş temposuna alışma,erken uyanma,yeni öğrencilerle tanışma,derslere başlama derken 2. hafta geride kalıyor.Bilgisayarım bozulduğu ve tamiri mümkün olmadığı için yeni bilg.seçene kadar  birkaç gün tlfdan ve ofisten blogları gezebildim.Blogumu çokca ihmal ettim ama telafiye başlıyorum hemen;)



Pembe çocukluğumun vazgeçilmez rengiydi hala da öyle.


Buaralar birçok mağazada super indirimler var şimdiden diğer yaza stok yapmaya başladım.Ömrüm yeterse seneye giyerim düşüncesi ile dolaba eklenen son parçaları birleştirip kombinledim...


Kucak dolusu sevgiler şekerler;)
                                                      

15 yorum:

  1. Ayy ne çok yakışmış pembiş pantolon kuzucum, çok şeker olmuşsun ;))

    YanıtlaSil
  2. Çook çok teşekkür ederim tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. İyi bir yıl olsun inşallah canım,bu sene ben de öğrenciyim :)KPSS çalışcam.
    Pantalon çokşekermiş,çok yakışmış canım,modeline bayıldım...

    YanıtlaSil
  4. Özlettin örtmenim..

    Allahım hayırlısından ömür versin inşAllah, pembeyi bende severim belli de oluyordur adımdan :))

    YanıtlaSil
  5. pantolona bayıldım rengi ne kadar güzelllll

    YanıtlaSil
  6. Çok yakışmış pantolon, benim de bunun benzeri ama daha turuncumsu bir renkte pantolonum var, severek giyiyorum :DDD

    YanıtlaSil
  7. Aktuel moda;teşekkürler canım.sana kolay gelsin zor bi süreç kpss;)

    Pembeesinti;güzeller güzelim canım bende özledim inan.biara görüşelim.pembe sevilmezmiiiii:))

    Moda_kesh;teşekkürler şekercim

    Mashion_passion;teşekkürler.aslında benimkide biraz turuncumsu ama fotoda biraz farklı çıkmış,çok rahat bi model...

    YanıtlaSil
  8. Canım sen diyet yapmıştın bir ara değil mi? Neler yapmıştın, yazmıştın ama başka tüyoların var mı, çok hoş olmuşsun, şu an boy ve kilon kaç, zira ben de aynen böyle görünmek istiyorum ama nerdeee:(

    YanıtlaSil
  9. Bir ara yaptım ama uzun süre oldu bıraktım.sadce akşam yemeklerine dikkat ediyorum tatlıyı haftada bir yiyorum ama istediğim kiloya inmek için spora başlicam.Diyetle verdklerimi geri almadım ama bi 5kg daha versem fena olmaz:))

    akşam yemeği yerine meyve,salata yiyip,tatlıyı azaltıp kola yerine soda içince haftada 3gün yürüyüşle bile incelebilrisn.inşallah bende biraz daha incelirm:)

    YanıtlaSil
  10. ayrıcaa çok teşekkür ederim Olive,muck:)

    YanıtlaSil
  11. Ben çok teşekkür ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. aynen kuzum zara değil mi .) ben de maviyle giymiştim kesin dene mucx

    YanıtlaSil
  13. denerim kuzumm,sen iste yeter:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...