İzleyiciler

30 Eylül 2011 Cuma

Pastabahçesi(Adana)

Adana mekanlarını tanıtmaya devam ediyorum şekerler.Tatlı-pasta tutkunu olarak super tatları bulabileceğiniz bir mekan önerisi ile burdayım;

Yemek yemek için,bi kahve molası yada tatlı krizlerime çözüm için sıkça uğradığım,hep memnun ayrıldığım;düzeni ile içimi ferahlatan bir yer Pastabahçesi.


( Fotoğraflar Süleyman Demirel Bulv.Şubesinden.İlk yerleri Cemalpaşa'da.Lise yıllarımda doğumgünlerimi kutlamak için tercih ettiğim bir yerin evime daha yakın bir yere kocaman şube açması ayrı bir mutluluk)

Bu yılki doğumgünümün başlangıcı yine Pastabahçesi'ndeydi.Burdan bakabilirsiniz.

Girişteki çiçekleri çok güzel...


 Yemek istediğinizde kendi özel karışımları olan zeytin ezmesi benzeri bir ikramları oluyor;yemek öncesi atıştırmalık.(Zeytin sevmeyen ben bile çok seviyorum o karışımı)

 Ekmek rica ettiğimde sunumları böyle hoş;
(Bazı mekanlarda uyduruk bir sepet içinde ekmek getirenleride görmüşlüğüm var)
 Yemek değilde tatlı isterseniz yelpaze daha da genişliyor;
 Bu kısımda seçenek öyle çok ki seçmekte zorlanıyorsunuz:)Burdan bakabilirsiniz;Pastabahçesi

Bizim en sevdiklerimiz ise şöyle;
(El yapımı limonataları fotolarda yok ama denenmeli derim)

*Karamelli cheesecake
(Cheeesecakelerin hepsi harika)
 Frambuazlı cheesecake

 Canım arkadaşlarımı eklemeden geçmek olmaz;)
 Bademli-karamelli yaş pasta
 Ertesi gün gündüz saatlerinde başka bir arkadaşımla gittiğimizde bebeği olduğu için bahçe kısmında oturduk.Kalabalıktan mekanın diğer kısımlarının fotoğraflarını istediğim gibi çekemedim.İlerleyen günlerde bol fotoyla dönerim;)

Çalışanları;kibar,isteğinizi hızlı bir şekilde sunan,güleryüzlü insanlar.
Tatlı-yemek fiyatları;iyi
Temizlik;çok iyi

E daha ne olsun,hadi gidelim:)



8 yorum:

  1. Ben özellikle dondurmasını seviyorum, bir de profiterol :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Pastabahçesinin güzel bir yer olduğunu duymuştum, fotoğrafalardan da öyle anlaşılıyor.
    Yiyecekler de pek lezzetli, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ohhh nefis gornuyor butun yemekler. Umarim afiyetle yemissinizdir =)
    Sevgilerimle optum, Zeynep

    http://zeynnepp.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. mekan güzel elbise yakışmış tatlım sevdim

    YanıtlaSil
  5. tavsiye ederim Sare:)

    zeynep teşekkürler;)

    edim çoook teşekkürler canımmm:)

    YanıtlaSil
  6. Herşey birbirinden güzel,hangi birisine övgüler yazayım bilemedim ki ben :)
    özellikle de siz hanımlar :) pek cici pek şıksınız maşAllah:)

    YanıtlaSil
  7. Fıstık sen burayı bana Adana'ya gelmeden dicektin bak, kaçırdık :(( İnşallah bir dahakine beraber gideriz artık ;))

    YanıtlaSil
  8. siu bende dondurmalarına bayılıyorumm

    zel çok teşekkürler şımardım:)

    madammoda;kuzum sen gel beraber gideriz inşallah;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...